Foto bij Deel1.

Gwn leze :$

Ik kwam weer thuis na een saaie schooldag. Maar ook de laatste schooldag van het jaar. Ik plofte neer in de zetel. Men moeder kwam binnen en zei dat ze iets moest zeggen. "Wat is er?" vroeg ik. "Wel Layla, we gaan verhuizen." vertelde ze rustig. "En waarom & naar waar?" "Wel je vader wil weer dat je bij hem ook eens gaat. Hij blijft bellen en komt met zen auto voor ons huis staan, we weten alle twee dat dat niet meer gaat he. Dus we gaan naar een ander land, Australië." Ik keek haar met open mond aan. "Zo ver? :o " vroeg ik geschokt. Ze knikte en zei "We vertrekken overmorgen al. Je mag morgen nog even bij je vrienden gaan, en je spullen pakken." zei ze en ging naar de keuken. Ik smste meteen al men vrienden om morgen af te spreken. Ik ging op mijn laptop en zong nog wat. De tijd ging snel voorbij en ik viel in slaap. De volende ochtend werd ik veel te laat wakker. "Sh*t!" riep ik. Ik liep naar mijn kleerkast en nam er een roos kleedje. De meeste hebben me nog nooit met een kleedje gezien, dus nu de éérste en de laatste keer... Ik deed wat make-up op en kamde men haar. Daarna liep ik meteen naar het parkje. Ik zag ze daar allemaal zitten en ik ging op een bankje staan en begon te vertellen "Jullie weten dat mijn vader mij nog terug wilt, en dat ik zo bang ben van hem, dus mama heeft gezegt dat we gaan verhuizen... Naar Australië..." ze keken me geschokt aan. Een paar begonnen te wenen en niet veel later ik ook. Ik ging hun zo missen. De avond viel en ik moest weg, om mijn spullen te pakken. Na het pakken was ik vresenlijk moe en ging ik slapen. Morgen werd een lange dag...


srr da et ng zo saai is :s

Reageer (1)

  • fietspompjuh

    Je schrijft goed!
    Snel verder
    I want Cody (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen