123. My life is like a fairy tale.
De rest van de middag ging snel voorbij. Na de repetitie hadden we besloten om nog iets te gaan eten met de band, wat ons allemaal een goed idee leek. De rest van avond had ik dicht tegen Bill gezeten. Ik was hem zo dankbaar dat hij dat liedje had geschreven, alleen had ik nog een paar vragen erover, die ik hem later deze avond wel zou gaan stellen.
Op de terugweg naar huis ging de zon langzaam onder. Ik genoot van het moment, het was net alsof er zich een film afspeelde. Alle sinds, het voelde toch zo aan. Mijn leven was bijna een sprookje geworden nu ik Bill had leren kennen. Ik kon me echt gelukkig stellen nu.
De minuten raasden voorbij en voor ik het wist lag ik naast Bill in bed. “ Heb je echt dat liedje voor mij geschreven?” fluisterde ik terwijl ik diep in zijn ogen keek. Bill glimlachte en knikte. “ Maar wanneer dan?” vroeg ik door. Ik was zo nieuwsgierig naar het alles. “ Toen je in Mie zat, en we nog niet met elkaar gingen.” Zei Bill op zo’n rustgevende manier dat ik er van in trance zou kunnen raken. “ Was dat dan, hoe jij je op dat moment voelde?” ging ik door. Bill knikte weer en zei : “ Ik had zoveel twijfels. Ik twijfelde aan mezelf, ik dacht dat je nooit …” hij slikte even. “ Dat je nooit op zo’n jongen als mij zou vallen.” Hij sloeg zijn ogen neer en durfde me voor een moment niet meer aan te kijken. “ Bill…” fluisterde ik. Hij keek me terug aan maar zei niks. “ Weetje, ik had net hetzelfde. Ik was bang dat je op meer extravagantere meisjes zou vallen, en niet op een turnster zoals ik.” “Hoe kon je dat nu denken? Je bent het mooiste en liefste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik zou alles voor je doen, je nooit in de steek laten.” Zei hij in één ademhaling. “ Dan kan ik net hetzelfde zeggen over jou.” Kaatste ik snel terug. Bill zweeg. “ Ik ben zo blij dat ik je heb.” Fluisterde ik terug en ging dichter tegen hem aan gaan liggen en gaf hem een kusje op zijn neus. Hij glimlachte en legde vervolgens zijn arm rond me. Zonder nog verder iets te zeggen keken we elkaar aan en gaven elkaar kleine tedere kusjes. Het leven kon toch mooi zijn,dacht ik.
Plots gaf Bill me een langere kus op mijn mond, en voelde ik hoe zijn tong langs mijn lippen streek. Ik opende langzaam mijn lippen en liet onze tongen met elkaar spelen. Plots beëindigde ik de kus en ging op Bill gaan zitten. Hij keek me sneaky aan en vroeg : “ Wat ga je doen?” Ik grijnsde. “ Afmaken waar ik vorige week aan begonnen was.” zei ik honingzoet. Ik gooide de lakens van ons af en bekeek Bill zijn naakte bovenlichaam. Langzaam begon ik kusjes te geven in zijn nek en streelde zijn borstkast. Ik hoorde hoe zijn ademhaling langzaam versnelde. Kleine kreuntjes ontsnapten uit Bill zijn mond toen ik mijn hand steeds lager en lager liet gaan. Ik liet mijn vingers spelen aan de rand van zijn boxershort. Ik voelde hoe Bill zijn heupen wat in de lucht duwde en hoe hij zijn handen op mijn heupen had gelegd. Met mijn ene hand deed ik vervolgens mijn bh uit die ik nog aanhad en met de andere begon ik langzaam Bill zijn boxer naar beneden te trekken.
Reageer (9)
Ik kan het wel blijven herhalen, maar ze zijn en blijven schattig samen
1 decennium geledenSnel verder! <33
oelala(dance)
1 decennium geledenxDxDxD(flower)
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geleden