sorry, geen plaatje want daar heb ik niet echt tijd voor. xd

Roselyn Valentina Patterson

Er waren alweer een paar weken voorbij en ondertussen had ik nu officieel met Jus. Hij wist nog niks van de weddenschap tussen Justin en mij en dat was maar beter ook. Hij zou er waarschijnlijk niks van begrijpen. En ja, ik was nog steeds het slaafje van Justin. Zo moest ik een keer keihard door de klas schreeuwen dat ik badeendjes schattig vond en moest ik een keer de hele dag tegen iedereen die ik tegenkwam 'hoi schatje' zeggen. Het waren in ieder geval erg beschamende dingen en iedereen in de klas had me officieel voor gek verklaard. Behalve Lauren dan. Als ik weer iets genants moest doen dan maakte Lauren er altijd een grapje van en was ik weer verlost van alle starende blikken. Gelukkig. Ik zuchtte en probeerde naar de leraar te luisteren wat niet bepaald goed lukte. Vanmiddag had ik afgesproken met Jus. We zouden naar het strand gaan. Ik schrok op uit m'n gedachten door mijn mobiel die ik voelde trillen. 'Meneer, mag ik naar de wc?!' schreeuwde ik door de klas. De leraar knikte en snel liep ik de klas uit. 'Ja, met mij?' 'Hai.' hoorde ik de stem van Justin. 'Wat moet je?' vroeg ik wat nors. Justin lachte. 'Ik wil dat jij zo in de klas op de kop gaat stan en dan een liedje gaat zingen.' Mijn ogen werden groot. 'Wat zeg je? Ik ga echt niet op m'n kop staan voor de hele klas. Dat kan ik niet eens.' 'Tja, dan verzin je maar iets maar je gaat op de kop staan.' Hij grinnikte. 'Maar hoe kan ik nou op de kop staan als ik het niet eens kan?!' mijn stem klonk verontwaardigd. 'Weet ik veel. laat iemand je vasthouden of zo.' Ik schudde m'n hoofd. 'Nee Justin. Dat ga ik echt niet doen.' Justin lachte. 'Dan ga je vanmiddag wat met mij doen. Zeg het maar.' Ik beet op m'n lip. Dit was echt zo lullig. Moest ik de klas binnenlopen en op m'n kop gaan staan of moest ik vanmiddag met Justin afspreken en Jus afzeggen?' 'Justin, ik heb vanmiddag al met Jus afgesproken en...' 'Dan ga je op je kop staan.' onderbrak Justin mij. Ik zuchtte. 'Oke, ik kom vanmiddag wel naar jou toe. Doei.' en hing ik snel op. Oke, hoe ging ik dit nu in godsnaam aan Jus uitleggen?



whoehoee. en ik ben in engeland mensen. het gezin waar ik in zit is echt vetaardig en ik mag dus ook op de computer :'D. morgen en woensdag ga ik naar londen. maargoed. doei xd

Reageer (13)

  • badgucci

    verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • Roslyn

    meeeeeeeeeer! :)

    1 decennium geleden
  • Swavey

    Oewh veel plezier in Londen :3
    ;LoveeYourStory<3

    1 decennium geleden
  • Melanie752

    Omgg zo leeuk is jou verhaaal

    # iloveit

    1 decennium geleden
  • Melanie752

    Omgg zo leeuk is jou verhaaal

    # iloveit

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen