Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 4

de volgende
reacties ?

Toen je in school aankwam zette je je fiets in de stalling en deed die opslot. Je stak je sleutel terug weg en stapte toen de speelplaats op,meteen ging je bij Andrew en Jeffrey zitten. Jij:yo. Andrew:yo. Jeffrey stak zijn hand even op als teken. Andrew pakte zijn pakje sigaretten en deed dat naar jou. Jij:dankje. En je haalde er een sigaret uit.Ook Andrew pakte er een uit en stak die op daarna gaf hij jou zijn aansteker. Je stak je sigaret aan en gaf de aansteker terug. Jeffrey:en ben je gepakt? Jij:nee ‘k was op tijd thuis dus ze weten van niks. Jullie zaten nog een tijdje zo te babbelen en moesten toen naar jullie les. Jij:zie jullie straks. Andrew:ok. Je ging je lokaal in en Jeffrey en Andrew stapte verder naar hun lokaal toe. Je zag dat het plaatsje vanachter aan het raam nog vrij was en ging daar zitten. Opeens kwam daar nog een meisje binnen. Een meisje dat je nog nooit eerder gezien had hier op school.Ze ging naar de leraar toe. Leraar:jongens stilte. Je draaide rolde even met je ogen. Leraar:jongens dit is Annelies,ze is nieuw hier op school dus ik stel voor dat jullie allemaal wat aardig zijn tegen haar. Ga maar zitten. Annelies ging naar jou toe en kwam naast je zitten. Annelies:hey. Jij:yo. Toen was het even stil bij jullie,de les ging ondertussen verder en je zag dat Annelies het wat moeilijk had met fysica. Jij:moet ‘k helpen. Ze keek je verbaast aan. Annelies:ehm graag. Je legde fysica uit aan Annelies en merkte dat ze eigenlijk best wel tof was. Maar toch ze kon beter niet met je omgaan. Je was veel te tja erg,tja een echt probleemkind dus.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan is super goed meis

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen