Foto bij Deel 6

“Ik weet dat ik gelijk heb.” Andy zucht diep. Ik kan de twijfel duidelijk op zijn gezicht lezen, maar ik weet nu zeker dat hij me gaat vertellen wat hem al die tijd dwars heeft gezeten. Het heeft me heel wat moeite gekost, maar dat zal nu eindelijk beloont worden. “Beloof me dat je me niet zult haten.” “Ik beloof dat ik je niet zal haten.” In mijn hoofd probeer ik te bedenken wat er zo erg kan zijn dat hij denkt dat ik hem zal haten. Hoe kan ik Andy nou haten? “Ik ben verliefd op je.” Hij spreekt de zin zo snel uit dat ik eerst niet zeker weet of hij het echt gezegd heeft of niet. “Wat”, vraag ik verbaast. “Je hoorde me wel.” Ik knik. “Sinds wanneer?” Andy zucht diep. “Ga nou geen vragen stellen, maar vertel me wat je van me vind. Nee, weet je? Laat maar.” Andy’s ogen staan vastberaden wanneer hij naar me toe komt lopen. Hij grijpt me stevig vast en drukt mijn lichaam tegen zich aan. “Sluit je ogen”, beveelt hij me. Ik doe wat hij zegt en wacht geduldig op wat komen gaat. Na een lange pauze voel ik zijn warme lippen op de mijne. Vlinders gieren door mijn buik, mijn lichaam warmt op en ik duik van hem weg om naar adem te happen. “Lucht”, mompel ik ontdaan. Lachend kijkt Andy me aan. Ik voel dat mijn hoofd knalrood is, maar dat geeft niet. “Nog een keer”, zeg ik hem, wanneer ik ietsje bijgekomen ben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen