Hi
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Examens, maar woensdag is mijn laaste al!
1 decennium geledenIk ben de eerste dagen na de crash urenlang met mijn stories bezig geweest!
En ik was (again) bijna gebuisd voor Frans (52), ik citeer mijn lerares: 'Volgend jaar heb je meneer De Moor voor Frans, ik heb zijn examens gezien en zo ga je ze zeker niet halen, je moet veel meer leren! Vind je zelf niet dat je te weinig werkt?'
Voor de rest heb ik alles gehaald op het dagelijks werk (zelfs wiskunde en Latijn!), maar de examens gaan me vermoorden! Latijn heb ik dan ook nog eens als laatste(huil) dat zal wel heel erg slecht gaan!
Hoewel chocolade ook een leuk gespreksonderwerp lijkt!
Al bij al valt het nog mee, maar wie doet er mee aan mijn 'kill de leerkrachten Frans'-actie?
haha !!
1 decennium geledendruk druk druk hier ook..
lekker veel SO's en toetsen, maar voor mij duurt het nog wel een tijdje dat ik examen doe:)
succes met leren!!!
bij mij is alles weer herstelt van de Crash maar ik heb een block dus kan ik niet goed verder met mijn verhalen:(
op school gaat het goed
Xxx succes!!