Foto bij Schooldag 3-Deel 2

Ik ga geen tekst typen, geen zin in. luiheid, mensjes. SORRYYYY

Rose zat ademloos te luisteren naar de jongens. Wat goed waren ze. Toen ze klaar waren volgde er een applaus. En dat maakte haar zenuwachtig, want nu moesten zij. Tsja, zenuwen maken je alleen maar nerveuzer. En de prijs was maar een jaarvoorraad katjesdrop, maar de rest van de meiden waren er wel in geïnteresseerd. 'Nu wij.' zei Tina. 'Succes.' zei Rose. En toen begon de pianist te spelen.
Rose zong de solo's, en Tina en Rachel zongen de backups. De rest zong ook wel wat, maar dat was meer een echo van wat Rose zong. I'll set fire, to the rain. Watch it burn as I touch your face. Het was een mooi optreden, en dat was te zien aan de jongens, want toen ze klaar waren, kregen ze een staande ovatie. 'Te gek, meiden!' riep Will. 'Ik zal samen met Ms Pillsbury overleggen wie er wint.' zei Will. Maar hij kwam na 30 seconden al terug met de woorden: 'De meiden winnen.' Rose kon wel gillen. De meiden vlogen haar om de hals en Rose voelde zich voor het eerst in haar leven echt trots. Ze stak haar duim nog op naar Jay. Die stak haar duim terug op. Toen begon het knijpen weer. Tina kneep het hardst, maar ja, dat kon ze haar niet kwalijk nemen.

Toen ze het lokaal uit kwamen, stond Jay al te wachten. 'Hey.' zei hij. 'Hey.' zei ze terug. 'Gefeliciteerd.' zei Jay. 'Thanks, jullie hebben het ook perfect gedaan. Jullie nummer was lekker "swingy".' Bij het woord "swingy" schudde ze even met haar heupen. Jay lachte even, maar het lachen verging hem weer toen hij een slushie in zijn gezicht kreeg. 'Jammer joh! Verloren van de meisjes?' zei Karofsky lachend. 'Bosbessen...' zei Jay, en Rose glimlachte eventjes. Puck kwam aanlopen en zei: 'Moeten we het er even afwassen?' Jay knikte en ze liepen weg.

Reageer (1)

  • Miyah

    snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen