Ik glimlach naar hem en strijk zijn tranen nog weg, druk een kus op zijn voorhoofd. 'Dan, laten we samen gaan.' Fluister ik en trek hem op mij. 'Ik doe het wel, ik wil je immers nog in mijn armen kunnen sluiten.' Fluister ik terwijl ik zijn arm weg haal bij de monitor. 'Iemand zoals jij hoort niet iemand te doden.' Beide glimlachen we naar elkaar. 'Ik houd van mama.' Fluister Jile terwijl hij zijn armen om mijn nek heen legt en zijn ogen sluit. 'Laten we samen naar boven gaan liefje.' Fluister ik en breng nog zachtjes 'sorry' uit wanneer 'mijn' handen zijn nek breken. Tranen stromen en met een harde klap sla ik op de knop. Meteen voel ik het mechanisme bewegen en crash geluiden maken. Ik sla mijn armen om Jile heen terwijl mijn laatste tranen nog stromen. Waarom duurt het zolang voordat ik weg ben? Al zijn er pas tien seconden voorbij. Mijn ogen vallen op de monitor waar cijfers staan die aftellen. Nog 15 seconden. De deur gaat open en ik kijk om naar Tony. 'Ayanna.' Klinkt zijn stem en hij glimlacht, die meteen verdwijnt als hij naar de monitor kijkt. 'Wat doe je?!' Brengt hij meteen uit en rent naar me toe waar hij mijn open mond naar Jile kijkt. 'Sorry Tony..' Fluister ik en hoor een harde piep, waarschijnlijk de laatste vijf seconden. 'We besloten om samen te gaan.' Glimlach ik naar Tony die mij met wijde ogen aankijkt en begint te schreeuwen wanneer een lange pieptoon is te horen. Ik zie nog net hoe tranen zijn ooghoeken verlaten waarna ik het mechanisme in mijn lichaam voel blokkeren en alles afsluiten. Langzaam wordt mijn zicht en gehoor vager en zak ik weg. Dit maakt plaats voor een wit lichte en kalme stilte met een lichte ruis van de wind. 'Waar bleef je zolang?' Hoor ik een bekende stem. Glimlachend kijk ik omhoog, naar wolken, erdoor heen, waar Jile op me wacht. Boven neem ik hem stevig in mijn armen. 'Er was nog iemand waar ik afscheid van moest nemen.' Stel ik hem gerust, de timer achterwegen latend. 'Hier boven zijn we samen veilig, niemand zal jou ooit nog pijn doen liefje.' Fluister ik terwijl ik wat plukken haar bij hem weg strijk en een kus op zijn voorhoofd strijk. Als laatste kijken we op naar een mannelijke verschijning die macht uitstraalt en een hand uitsteekt die ik aanneem. 'Welkom hierboven, laat ik jullie rondleiden.' Klinkt zijn diepe stem en zijn gezicht wordt versiert door een mooie lach. 'Laten we volgen Jile.' Glimlach ik naar hem en pak zijn hand vast terwijl we achter de man aanlopen. Dit zou een heel nieuw begin zijn.

Zo, dit was het voor nu :) Ik weet nog niet of ik hier een tweede deel op ga maken aangezien ik nog niks heb bedacht...en mensen reageren toch haast niet :\
Anyways hoop ik dat jullie het wat vonden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen