Foto bij Ik kan het niet!!!

Eerste dag!!!

Ik was vanochtend met mijn oom mee gereden naar school, hij vroeg of ik bij Glee Club wou komen. Hij had me aangegeven dat hij me had gehoord gister avond. Ik zing nooit voor iemand, niet meer sinds mijn moeder is overleden. Als ik dan zing is het Privé en zorg ik dat er niemand is. De teksten gaan over mijn moeder en zijn erg emotioneel voor me. Maar ik zei oké, om mijn oom niet te leur te stellen. Ik loop door de school heen en zie onder het lopen Puckerman staan bij zijn kluisje, pratend met Finn. hij kijkt me aan en glimlacht weer eens, ik zie onderweg een vrouw met kort blond haar. "Sueanna.. wat leuk om je weer eens te zien. Nogal genoten zeker 3 jaar geleden bij de regionals??? Zie je." Ik loop langs Sue en ze kijkt achterom doet ze altijd, ik stop wanneer ik haar hoor gillen. Ik draai me om, en loop naar haar toe stop voor haar, wanneer ze een meid tegen een kluisje aan wil duwen. "Sue dit is niet de juiste weg, ga eens praten met een vriend van me. Hier is zijn kaartje hij is een psychiater. Hij kan je vast helpen." Sue kijkt me kwaad aan en praat dan tegen mijn oom Will die er ondertussen is bij komen staan. "Als je haar niet in bedwang houdt Gelman, dan doe ik het." Will draait met zijn ogen en Sue loopt rustig weg, maar kwaad. "Wie ben jij? Jij bent niet dat geweldige lieve nichtje. Weet je wel dat je zo juist de school pest kop hebt kwaad gemaakt?" Zegt m'n oom Lachend. "William, komaan zeg, toen jij met Terry zat, heb ik Karate Judo en Kickboxen gedaan. Ik kan me wel redden. Maar sue zal Psychisch gestoord van me worden. Dan zijn we vrij." Zeg ik glimlachend naar me oom, ondertussen stiekem kijkend naar Puckerman.

De school is bijna afgelopen nog 1 uurtje te gaan, en ik ben even de muziek lokaal aan het zoeken geweest. Heb nog een half uurtje pauze dus mooi tijd voor me liedje. Ik ga langzaam rusitg kijken of niemand me ziet, en ga rustig zitten achter de piano, en speel het melodie. Wanneer ik mijn ogen sluit zing ik het nummer van mijn moeders laatste woorden. Ik voel een energie in mijn aura, en stop met spelen en zie Puckerman staan. "Ik ga weer." Ik sta op en loop hem voorbij wanneer hij mijn hand aanraakt stop ik. Ik kijk naar zijn hand en langzaam, aan omhoog naar zijn ogen. "Je stem.... zo magisch en zacht en vol met emotie. Ooit gedacht aan carriere als Zangeres?" Ik schudt mijn hoofd. "Nee dat kan ik nooit doen, mijn moe... Laat maar." ik wil weg lopen wanneer Puckerman me de hele tijd volgt. "Wat wil je van me? Dat ik ook wordt gepest omdat ik een Glee nerd ben, en geen vrienden heb. Of wil je dat ik mijn enige Kracht ga delen met de wereld? En de wereld laten zien dat ik wel en zwakte heb? a.u.b. laat me met rust."

"Waar ben je bang voor? Dat mensen je gaan pakken op je engelen stem." ik stop en draai me om naar Puckerman. "Luister Puckerman, ik kan het niet, altijd als ik een lied zing denk ik aan men moeder. Please, ik wil niet dat anderen me zien vol met emotie."

Reageer (1)

  • Heretics

    Ik ga trouwen met Puck en Sam (cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen