Foto bij Deel 1

De warme zonnestralen schijnen op mijn gezicht, terwijl het zachte gefluit van de volgens boven me mijn oren binnen dringen. Glimlachend draai ik me op mijn zij. Met mijn wijsvinger streel ik zachtjes langs zijn wang, die inmiddels al een beetje gebruind is. Hij knippert een aantal keren met zijn ogen, om ze vervolgens te openen en op mij te richten. Nieuwsgierig kijkt hij me aan. Bijna verdrink ik in zijn diep bruine ogen. Ze zijn zo intens, vol passie en vreugde. Ik schud mijn hoofd onopvallend heen en weer om me los te rukken uit zijn greep. Ergens denk ik dat hij best weet wat hij met me doet. Al heb ik nooit het idee gehad dat ik verliefd op hem ben, diep van binnen weet ik dat ik hem nooit zou weigeren. “April?” Zijn heldere stem roept me terug naar de werkelijkheid. Vragend kijk ik hem aan. Hij steekt zijn hand naar me uit en laat die kort tegen mijn wang rusten. “Justin”, antwoord ik. Hij glimlacht kort en trekt zijn hand terug. Ik draai mijn gezicht van hem weg, zodat hij de teleurstelling niet op mijn gezicht kan lezen. Geduldig wacht ik tot hij zijn vraag gaat stellen, maar er komt niets. Dat geeft mij de kans om me te herstellen. Soms zou ik willen dat Justin me even vasthoud. Gewoon voor een paar minuten. Niets meer en niets minder. Ik zucht hoorbaar, waarop Justin me vraagt wat er is. Ik schud mijn hoofd als teken dat ik het er niet over wil hebben. “Je kunt me alles vertellen, dat weet je toch?” Ik knik. “Dat weet ik.” Maar dit is anders… Justin schuift dichter naar me toe en legt zijn hand opnieuw op mijn wang. “Sluit je ogen”, fluistert hij intens. Zonder erbij na te denken, doe ik wat hij van me vraagt. Afwachtend houd ik mijn ogen gesloten. Plotseling voel ik een zachte druk op mijn lippen. Mijn ogen schieten open en ik deins achteruit. Justin kijkt me met een vertrokken gezicht aan. Op dat moment besef ik me dat hij me kuste. Een warm gevoel stroomt door mijn aderen, bezorgt me vlinders in mijn buik. “1 april”, roept Justin en hij kijkt me breed grijnzend aan. Ongelukkig hap ik naar adem. Ik voel duizenden messteken in mijn maag, maar weet dat het niet echt is. Mijn hart word fijn gedrukt, verplettert en verscheurt. Ik kan niet anders dan Justin verward en verdrietig aankijken. Waarom doet hij zoiets met me?

Reageer (2)

  • LostLover

    Ga schrijfster worden ofzo... Dit is echt awesome

    1 decennium geleden
  • BlameRenske

    Awhh, ik wil Justin slaan. I like your story... <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen