Foto bij Sorry guys

Heey Lezertjes,
Ik weet dat ik nog nooit zo lang niets heb geschreven maar ik heb het heel zwaar nu. Ik weet niet hoe close jullie zijn met je opa en oma, maar ik heb het grootste deel van mijn basisschool tijd doorgebracht bij hen. Ik heb maar één opa en oma en omdat mijn ouders druk waren met hun werk was ik daar heel vaak. Maar nu ligt mijn opa op sterven. We weten niet zeker of hij het eind van de week wel haalt dus ik breng mijn hele dagen voornamelijk door in het ziekenhuis. Daar probeer ik ook wel eens iets te schrijven op een kladblok maar dan schrijf ik alleen maar trieste dingen dus dat heeft geen nut. Ik ga niet stoppen met mijn verhaal, maar het gaat nu wel wat langer duren voor ik een nieuw stuk schrijf. Verwijder je abo alsjeblieft niet.

Loves,
LiveTheDream

Reageer (32)

  • pixels

    o jee, wat erg voor je!
    ik heb ook een heel groot deel van mn jeugd bij mijn grootouders doorgebracht en zij gaan ook heel erg achteruit momenteel...
    heel veel sterkte, natuurlijk verwijder ik mijn abo niet!
    neem maar rustig tijd voor jezelf, en als er terug een hoofdstuk komt zal ik dat met plezier lezen.

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Natuurlijk verwijder ik mijn abo niet! Ik zal zolang wachten als jij nodig hebt. Sterkte(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen