Foto bij ~023~

Het is niet geraden.:Y)
En iedereen die gemeen heeft gedaan tegen Fred moet even snel sorry tegen hem gaan zeggen(N)
En ik moet jullie helaas teleurstellen... Het kan denk ik nog wel even duren voor ze gaan zoenen.
Maar dit is dus Freds POV. Ik denk dat ik vanaf nu ook vaker iemand anders POV doe, iemand bezwaar?

Fred Weasley

Even twijfel ik, maar loop dan toch achter Mary aan naar het muzieklokaal. Ik probeer haar te volgen zonder dat ze me ziet, waardoor ik haar na een tijdje kwijt raak. Maar als ik een gang inloop, hoor ik een piano. Even later voegt zich daar de mooiste stem die ik ooit heb gehoord bij. Ik loop zachtjes naar het lokaal waar het vandaan komt en blijf in de deuropening staan luisteren.
Als het liedje afgelopen is, kijkt ze op en ziet me staan. Boos kijkt ze me aan en staat dan op. ‘Ik zei toch dat je niet mee mocht komen.’ ‘Je zei dat ik zelf mocht weten wat ik ging doen? Nou dit wil ik doen.’ zeg ik en kijk haar aan, zij kijkt even terug en wil dan langs me het lokaal uitlopen. Ik hou haar tegen. ‘Je kan echt heel mooi zingen.’ zeg ik zachtjes terwijl ik weer contact zoek met haar ogen. ‘Heb je dat zelf geschreven?’ Ze knikt en begint dan ineens te huilen. Shit, wat nu?
Ik leid haar naar een tafeltje en ga naast haar zitten. ‘Vertel.’ Ze kijkt me even twijfelend aan en kijkt naar haar handen. Dan begint ze te praten in een taal die ik niet ken. Ik onderbreek haar. ‘Sorry, wat zei je?’ vraag ik. ‘Weet je, laat maar.’ zegt ze, dit keer wel in het Engels. Als ze het lokaal uitstormt, loop ik snel achter haar aan. ‘Mary, wacht nou.’ Ik pak haar hand vast. ‘Ik-‘ Ze draait zich naar me om en kijkt me woedend aan. ‘Laat me gewoon met rust!’ schreeuwt ze dan. Auw. Dat deed pijn. Ik kijk haar nog even aan, maar laat dan haar hand los. Meteen stormt ze weg.

Nee Mary, ik laat je niet meer met rust. Jij laat mijn hoofd toch ook niet met rust?



Veel reacties en/of kudo's = straks nog een stukje, anders morgen (ik weet niet hoeveel veel is)(flower)

Reageer (31)

  • DieEneSaar

    Die laatste zin

    6 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Dat plaatje xD (kut George denken Harry en Ginny dan)

    6 jaar geleden
  • Parelster

    Wow die laatste zin. O en dat plaatje is trouwens george

    1 decennium geleden
  • SpinTheHarry

    Arme Freddie

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    ik dacht eerst sissel en nu merk ik dat idereen hier gaat zeggen dat het nederlands is dat kan natuurlijk ook

    je valt vaak terug op je eigen taal als het ff moeilijk is

    zielige fred maar zijn gadachten zijn wel sgattig moet ik zeggen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen