Welcome to Lima!!!
De reis was nogal lang, maar eindelijk ben ik aangekomen in Lima. Mijn oom Will kon niet komen, omdat hij een vergadering had, dus had hij iemand gevraagd. Ik stap uit de bus, en wacht op mijn bagage, wanneer ik mijn naam hoor. Wanneer ik me om draai, zie ik een jongen staan. "Hoi, jij moet vast en zeker Eagle zijn? Ik ben Kurt Hummel, aangenaam." Ik neem zijn hand aan en stel mezelf voor. "Eagle Shoester, ik hoop dat je bij me op school zit heb ik tenminste al 1 vriend." Kurt glimlacht en schudt zijn hoofd. "Ik ben helaas over gegaan naar een andere school. Maar vond het geweldig bij Glee club met je oom." ik knik met een lachje en pak mijn bagage op en we lopen naar zijn auto. We zetten de bagage achter in en stappen zelf voorin de auto. "Je hebt een geweldig accent, laat me raden je komt uit Engeland." Ik glimlach hij had een goede zicht voor mensen. "Jep dat klopt, zullen we maar gaan." Kurt knikt, en verteld dat hij nog even langs zijn huis moet wat ophalen. We rijden allerlei straten door, en ik bewonder hoe Amerika best anders is dan Engeland. We stoppen bij een huis en de voor deur gaat open en er rent een hond naar buiten. "Shadow, hoe gaat het meisje." De hond is helemaal blij, ik stap uit en de hond komt naar me toe rennen, en kwispelt helemaal. "Heey brave meisje, je bent mooi." Ze slikt me in mijn nek, en we staan dan op richting het huis. We lopen naar binnen en ik zie een man en een vrouw aan tafel zitten, ze lezen een boek. "Pa dit is Eagle, het nichtje van Mr. Shoester." Ik geef iedereen een hand en dan komt er een jongen naar beneden gelopen, met een kameraad van hem. "Finn en Puck dit is Eagle Shoester. Eagle dit zijn Finn mijn broer en Puckerman. alias Puck." Ik geef ze beide een hand en bij Puck krijg ik tintelingen, en laat zijn hand snel los. Hij kijkt ook in eens ergens anders na. "finn, komaan jongen we moeten gaan, anders wordt Quin boos op je." Ze lopen naar de deur en wanneer Puck de deur dicht doet kijkt ie naar me met een klein lachje. Kurt pakt zijn tas, en zegt gedag, en loopt richting de auto. " Dus, Ik heb Puckerman nog nooit zo gezien, meer hoi en doei. Maar dit is meer blijvend." Kurt en ik lachen en ik zet muziek op en zing mee, met het nummer don't stop believing. Kurt glimlacht, en kijkt me glunderend aan. "Je hebt een geweldige stem... Ga je ook bij Glee club???" Ik schudt m'n hoofd. "Nee... ik zing nooit dit was ook een foutje.. ik zing alleen voor mijn moeder. Dus niemand anders hoort 't. Beloof me 't niemand te zeggen." Hij knikt en geven elkaar een hand.
De volgende ochtend werd ik wakker van een vreemde en rare lucht. Ik open mijn ogen loop naar de douche en ga me wassen en aankleden. Ik loop de trap af naar beneden en zie mijn oom Will staan. "Will, geweldig dat ik je weer zie." Will lacht, en geeft me een knuffel. "Fijn dat je hier heen kwam, ik weet het is moeilijk nu maar je mag hier zolang blijven als je wilt." "Dat is geweldig.. Willl"
Reageer (1)
PUCK
1 decennium geleden