Titel: The Best Day
Genre: Liefde
Aantal woorden: 541
Type: Stand Alone



Er zitten een paar mensen in een kringetje op de grond. Meer jongens dan meisjes. Een meisje met blond haar kijkt nadenken de kring rond. “Doen, durf of de waarheid, Adam,” zegt ze en kijkt een jongen met donker krullend haar aan. Hij verschiet eventjes van kleur, hersteld zich en mompelt waarheid. Het meisje met blond haar denkt even na, kijkt in zijn donker bruine ogen en weet dan een vraag. “Heb je wel een eens meisje gezoend?” vraagt ze en kijkt hem vragend aan. De kleur loopt over zijn gezicht en hij schud zachtjes ‘nee’.

Drie grote glazen alcohol verder en iedereen is goed aangeschoten. Ze zijn gestopt met het spelletje en andere dingen aan het doen. Praten, muziek luisteren of stil zijn. Dit laatste is het meisje met het blonde haar. Ze ligt op de grond, haar haar verspreid over de vloer en haar ogen dicht. Ze denkt aan het schattige gezicht van Adam toen hij vertelde nog nooit te hebben gezoend. De alcohol stroomt door haar lichaam heen en ze gaat even rechtop zitten.

Ze opent haar ogen en kijkt recht in het gezicht van Adam. Betrapt slaat hij zijn ogen neer, de hele tijd keek hij naar haar. Hij voelt zich weer rood worden, maar kijkt toch weer eventjes omhoog. Nog steeds kijkt zij hem aan. Ze lacht even en staat dan op. Langzaam loopt hij naar haar toe en gaat dan heel onverwachts op zijn schoot zitten. “Hoi,” fluistert ze zacht. Er loopt een rilling over hem heen en dan beseft hij dat hij iets terug moet zeggen. “Hoi,” zegt hij verbaasd en neemt haar even op. Brede heupen, slanke taille en een goed gevulde cup. Dan kijkt hij haar aan en staart even.

Hij is zo schattig, denk ze en kijkt hem aan. Ze beweegt haar armen naar zijn gezicht en gaat met haar handen over zijn rode wangen heen. Ze laat haar vingers over zijn gezicht gaan en daarna even door zijn haar. Ze mompelt even ‘hhmmm’ en trekt haar handen dan langzaam weer terug. Ze legt haar armen over zijn schouder heen en kijkt hem aan. Hij bedenkt zich niet en legt zijn armen om haar heupen heen. Ze schuift naar hem toe en kijkt hem aan. Hun neuzen raken elkaar en even twijfelt ze. Dan beweegt ze haar hoofd een beetje naar recht en geeft hem een klein kusje. Ze ziet dat hij zenuwachtig is – ondanks de hoeveelheid alcohol – en drukt haar lippen zachtjes op die van hem. Zo begint de zoen. Langzaam likt ze met haar tong langs zijn lippen. Hij twijfelt even en haalt ze nerveus dan van elkaar af. Ze gaat opzoek naar zijn tong en zodra ze die heeft gevonden, voelt ze hem ontspannen. Hij is misschien niet haar eerste keer, maar hij doet het zeker niet slecht!

“Ooeehh!!” wordt er gejoeld, maar ze reageren er allebei niet op. Er volgen een paar flitsen, nog een paar uitspraken die hun voorbij gaan en dan gaan ze weg. Voorzichtig verbreekt zij de zoen en kijkt hem aan. Hij glimlacht en ze voelt dat zij ook glimlacht. Hij heeft nu zijn eerste zoen gehad van het meisje dat hij echt leuk vond en zij gunt hem een goede eerste keer!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen