Foto bij Gleek

lEZAH MAAR

Voorzichtig zet ik de microfoon terug in de houder(hoe dat ook heet) en stap een stapje terug. Meneer schuester klapt "nou ik weet wat iedereen denkt, door natuurlijk " zegt hij. Ik knik en loop snel het podium af. Finn pakt mijn schouder vast "je hebt een grote fout gemaakt" zegt hij "hoe bedoel je" vraag ik. "Pas op voor drinken in je gezicht" zegt finn.
Hij loopt met Rachel de zaal uit. Ik kijk om me heen het meisje waar ik tegen aan botste zat ook bij glee en ze zat hier ook. Ze liep met een ander cheerleader weg. Ik keek naar een knappe jongen met blond haar. "Hoi" zegt de jongen. Ik schrik op "ehm hoi" antwoord ik. Hij lacht en loopt met een blond meisje weg. "Goed gedaan" zegt een stem. "Dankje" zeg ik. "Ik ben kurt en jij"."kate" zeg ik. Hij knikt en loopt ook weg. Als laatste loop ik weg. Als ik naar de kantine loop wordt er aan me arm getrokken "kom maar hier zitten" zegt kurt. "Ik hoop dat je niks tegen homo's hebt want" kurt begint gelijk een heel verhaal te vertellen ik knik ik schrik op als er een groep cheerleaders aan komt waar ook het meisje bij zat die ik geduwd had. Ze lachten en liepen naar een tafel met grote ogen kijk ik hun aan wat zou ik graag hun willen zijn. "Vind je dat ook" zegt kurt. Ik knik en begin weer te luisteren naar hem.

Reageer (2)

  • blerta803

    jij hebt fantastis verhaal blijf door gaan

    1 decennium geleden
  • pascalle1234

    Hij is een beetje kort sorry daarvoor.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen