Foto bij ~021

Long time no see! Had het erg druk met school enzo. Sorry!


Elise Rose zou van hem worden, kosten wat het kost.

Terwijl Vincent de slaapkamer was binnen gegaan en Matthew zich omkleedde in de andere badkamer stond Elise op het balkon. De warme zomerbries liftte haar haar een klein beetje op en ze sloot haar ogen van genot. Het warme weer in Costa Rica deed haar erg goed. Ze voelde gewoon haar lichte huid langzaam kleuren en ze was vrolijker dan ooit. Dit laatste kon natuurlijk ook komen door haar gevoelens voor Matthew, die ze erg had ontwikkeld. Het was grappig dat ze in het begin hem zo had afgevallen. Ze had niets moeten hebben van de jongen met zijn zwarte haren en doordringende groene ogen. Een verliefde zucht verliet haar mond en ze steunde haar hoofd op haar handen die ze op het balkon had gelegd. Ze voelde twee handen om haar heupen slaan en hoorde Matthew's stem iets in haar oor zeggen.
'Problemen?' vroeg hij. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht.
'Nee, het tegenovergestelde zelfs. Ik voel me hartstikke blij.' zei ze.
'Hoe dat zo?' vroeg Matthew. Elise draaide zich om en keek recht in zijn gezicht.
'Door dit,' zei Elise en ze drukte een korte zoen op Matthew's lippen.
'Ah, ja daar word ik ook wel blij van.' zei Matthew, met een grijns.
'Dat geloof ik best. Is Vincent nog daarbinnen?' vroeg Elise, wijzend naar haar slaapkamer. Matthew's gezicht vertrok een beetje toen Elise Vincent's naam zei en schudde toen zijn hoofd.
'Toen hij de kamer uitkwam, is hij gelijk de hotelkamer uitgelopen. Waarschijnlijk overmoedig door alles wat er gebeurt. Ik kan hem geen ongelijk geven. Een week geleden was ik nog een normale student en nu ben ik in Costa Rica als een spion. Met een beeldschone vrouw naast me.' zei Matthew. Elise kuste Matthew opnieuw en grijnsde.
'Nou, nou, waarom al dat geslijm?' vroeg Elise. Matthew haalde zijn schouders op.
'Misschien omdat je het verdient?' vroeg Matthew lachend.
'Kom, we moeten ons plan even verder uitpluizen.' zei Elise. Ze maakte zich los uit Matthew's armen en liep naar binnen. In het midden van de keuken tafel lagen verschillende kaarten, foto's en andere bruikbare middelen.
'Dus, wat gaan we nu verder doen?' vroeg Matthew. Elise ging over de tafel hangen en haalde wat kaarten van elkaar. Een diepe zucht verliet haar mond en ze stond letterlijk en figuurlijk met haar handen in haar haar.
'Eerlijk gezegd, heb ik geen idee.' zei Elise hoofdschuddend.

Reageer (7)

  • TheSamanthaW

    verder(H)
    Nieuwe ABO
    Dit verhaal is echt goed!

    1 decennium geleden
  • YWF

    verder ? ;D

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verderrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    Asome story!
    Je hebt er weer een abo bij.
    snel verder bitte!

    1 decennium geleden
  • katl1

    Geweldige story
    Snel verder
    ABO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen