Foto bij 14.

'Ik moet je iets belangrijks vertellen. Je weet toch nog die verhalen die de vader van Jake gister vertelde?'vroeg Seth. Ik knikte. 'Natuurlijk.''Wacht hier,'zei Seth en hij liep weg. Ik speelde met een grassprietje toen ik opeens een warme adem in mijn nek voelde. Ik draaide me geschrokken om en wilde gaan gillen, maar deed dat niet. Hij was Seth. Hij had dezelfde ogen en ik voelde het aan zijn uitstraling. IK aaide hem over zijn snuit. Mijn hele leven draaide om mythe, dus dit kon er ook nog wel bij. Seth ging liggen en ik ging heel erg dicht tegen hem aan liggen. heerlijk warm. Ik zou zo in slaap kunnen vallen...

*Dream-Miley Cyrus(sorry, had ik ff zin in)
'Laat me Marcus,'zei ik toonloos. Hij liet me niet los. 'Laat me nou,'herhaalde ik dwingender. 'Nee, echt niet,'siste hij in mijn oor. Zijn armen hielden me in een ijzeren greep. Ik wilde gillen, maar kreeg geen lucht. 'Alice,'piepte ik, maar ze was er niet meer. 'Luister, jij gaat niet meer weg. Je bent van mij.'Ik voelde zijn warmte en begon te gillen.


Ik werd gillend wakker. Hoe was ik nou in mijn bed terecht gekomen? 'Rustig,'zei Seth. Ik ontspande. Het was maar een droom geweest. Hoe zou ik dit ooit aan Seth kunnen uitleggen? Wat toen is gebeurd... 'Hey,'zei ik slaperig. 'Jij kunt onrustig slapen, zeg,'lachte Seth. 'Ja, vast.'Ik ging hem toch echt niet vertellen wat ik had gedroomd. 'Is het waar?'vroeg ik. Seth knikte. 'Je was daarna in slaap gevallen en ik heb je naar huis gebracht. Opeens merkte ik dat ik nog steeds moe was, maar ik stond op.Heerlijke geuren dreven me tegemoet toen ik naar de keuken liep. Ik liep de laatste treden af en ging bijna onderuit. Seth had me direct bij mijn schouders gepakt. 'Bedankt,'zei ik. Ik moest even zitten. 'Alice heeft gebeld,'zei Emily. Ik zuchtte en pakte de telefoon. 'Hey Alice.'

Reageer (1)

  • IamRenesmee

    I WANT MOREEEEEEEEEEEEEEEEEE (H)(H)(H)(H)(H)(H)(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen