O17
Justin Bieber pov.
Ergens hoopte ik dat het een grapje was. Dat Chloe helemaal niet met Chaz had. Ze zeggen altijd; de waarheid komt hard aan. En waarom o waarom moesten die mensen nou gelijk hebben. Het zou me niks moeten doen dat Chloe met Chaz had. Ik had immers Selena. Maar toch kon ik een jaloers gevoel niet onderdrukken. Selena was beeldschoon, ze had een prachtige stem en-. Oke Justin, hou maar op. Chloe was beeldschoner dan beeldschoon. Haar stem was prachtig ookal zong ze nog zo vals. Elk melodietje, elk woordje, al waren ze nog zo klein, deden me huiveren van genot. Iederekeer als ze mijn naam uitsprak brecht dat duizenden tintelingen met zich mee die zich verspreidde door mijn lichaam. Maar nu, nu was zij gelukkig met Chaz. En natuurlijk was ik blij voor haar, maar er iets in me dat verteld dat dit niet forever is. Nee wacht, er hóópt iets in de dat dit niet forever is. Zou ze eigenlijk wel weten wat ik voor haar voel ? Domme, domme Justin. Natúúrlijk weet ze dat niet! Hoe zou ze dat moeten weten ? Ze kan geen gedachten lezen hoor. Ergens was ik wel blij dat ze mijn gedachten niet kon lezen, want dan zou ze weten hoe zielsveel ik van haar hou.


Wow, het is echt lang, lang laaaand geleden dat ik heb geschreven!
I'm sorry sweeties.
Ik heb besloten meer voor school tegaan doen dit jaar en 3x raden wat ik tehoren kreeg ?
Juist ja, dat ik beter mn best moet gaan doen en nietmer tekorten mag hebben anders mag ik gezellig naar kader.
Daar gaat mn goede voornemen.
Oke, Justin's concert in Duitslan 260311 was zooooo amázing!
Today ben ik naar Never Say Never geweest, en nu heb ik echt zoveel respect voor hem!
Dat had ik natuurlijk al, en na het concert nogmeer maar na het zien van Never Say Never 3D nóg meer.
Ja dat kan ;D
Oke, dit hoofdstukje is niet zo goed iknow.
En really sorry dat ik zolang niet heb geschreven!

Reageer (4)

  • Smoke

    nieuwe abboo(:

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    AHW, arme justin <3333333

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Geeft niet ga maar snel verder *puppyoogjes*

    1 decennium geleden
  • Wiara

    aahw! ziellig!
    snel verderr(yeah)
    xx <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen