Foto bij 005

3 words - 8 letters - 1 meaning - i love you.

Ik voel me iPhone onder me kussen trillen. Slapend haal ik hem onder me kussen vandaan. ‘inkomend oproep: Usher’ ik neem op. “Yo Ush!” mompel ik schor. “Ow dude, heb ik je wakker gebeld?” ik knik. “justin?” ohja hij kan me niet zien. “ja, dat had je ja” “Sorry man, maar je moet over uur in de studio zijn hier in Atlanta” ik kijk op de klok. “Aww man dat kun je niet menen het is 06:40” roep ik schor. “You wanna be the singer? Live by the Rulez!” zeg Usher wijs. Ik zucht. “okay, Laters” ik hang op. joepie, zo vroeg opstaan. Lange dagen korte nachten, they were right. Ik sla de dekens van me af en ga recht zitten. Laten we met de dag beginnen. Ik laat me benen uit bed bungelen en voel de grond onder me voeten. Ik sta op en loop naar me kast. Wat zal ik eens aantrekken? Ik pak me iPhone en kijk wat her weer word, 27 graden, hmm valt wel mee. Ik pak een shirt, boxers, broek en sokken. Ik leg een pet en een paar supras klaar. Klaar voor de douche. Ik loop naar de badkamer pak een handoek en leg die op de badrand neer. Snel zet ik de douche aan en doe me kleding uit. Ik voel even aan de temperatuur, hmm wel lekker. Snel stap ik eronder en was me. Im clean! Ik stap de douche uit en droog me af. Nog even aankleden en tandenpoetsen en done! Ik loop naar me kamer en doe me supras en pet aan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen