Glee club
Toen ik klaar was met omkleden rende ik naar mijn auto, want het regende, en reed naar huis.
Eenmaal thuis vroeg mijn moeder de standaard vragen zoals, was het leuk op school, nog cijfers gehad enz.
Ik ging vrijwel meteen naar boven en bedacht een liedje wat ik zou kunnen zingen morgen bij glee club.
Ik zocht het halve internet af naar teksten, maar kon niks vinden dat bij me paste.
Toen ging ik maar naar beneden, om te eten.
"Hoi, schat, ga je nog wat leuks doen morgen?"
"Nou, een beetje, ik moet bij glee"
"Maar dat is geweldig, ik coachte vroeger ook een glee club"
"Oh, maar ik moet morgen dus een liedje zingen, maar ik weet niet welke.."
"Nou, het komt vast allemaal goed"
Ja, het zal allemaal wel, dacht ik.
Ik liep naar boven, en na een hele tijd op het internet gezocht te hebben vond ik eindelijk een liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=eR7-AUmiNcA
Ik oefende hem nog een tijdje en ging toen maar slapen.
"Beth, wakker worden, je komt te laat!"
Shit, hoe laat was het?!
Ik keek op mijn wekker 8:45, shit ik had nog een kwartier!
Ik deed snel mijn haar in een staart en deed wat make-up op, rende naar beneden en pakte snel een broodje.
"beth, ik ga, veel succes bij glee club!"
Ik mompelde wat en pakte mijn tas, en rende de deur uit, naar mijn auto.
Op school liep ik meteen naar mijn les, geen tijd voor mijn kluis.
ik had wiskunde, blegh, eenmaal daar ging net de bel en hoefde ik me niet te melden.
Ik zakte naast anne neer, en begon meteen te praten over hoe "erg" ik het vond om bij glee club te moeten.
"Ik heb zo'n medelijden met je! Waarom moet je eigenlijk?"
"Geen idee, coach Sylvester was boos op me ofzo.."
"hmm, raar"
Aan het einde van de dag, na cheerleading oefenen was ik doodmoe, maar moest ik nog naar glee.
"Hoi, ik ben Beth, ik wil graag auditie doen voor glee club"
Iedereen keek me met open mond aan en een meisje zei:
"Maar jij bent Beth Corcoran, hoofdcheerleader!"
"Ja, en, ze is lekker" zei een andere jongen met blond haar en blauwe ogen.
Hij gaf een andere nogal gespierde jongen, waarschijnlijk uit het footballteam, een highfive.
"Oke, en welk liedje ga je voor ons zingen?"
"King of anything, van Sara bareilles"
"Oke, begin maar"
De band begon te spelen, en ik zong mee.
Na afloop begon iedereen te klappen en me complimentjes te geven, het was heel eehm, leuk, glee club.
Reageer (2)
Verder <3
1 decennium geledenIk vind hem leuk<3
1 decennium geleden