Foto bij 004

You can watch me, you can touch me on you Telephone

Met open mond lees ik het. Ze is geboren in Atlanta, waar ik nu woon? Ze woont dicht bij me vader? Ik voel alles kriebel in me buik. Ik vraag me af wie haar maneger is. Het kan Scooter niet zijn, toch? Ik bijt op me lip en scan de tekst opnieuw. Er staat niet wie haar manager is, hmm vreemd. Ik ga naar youtube en tik You Broke my heart – Grace Skylar in. Vrijwel direct vind ik haar Officiële Music clip. Ik druk erop en luister ernaar, het is het zelfde liedje als wat net op tv draaide. Ik luister naar het liedje You broke my heart, you broke my heart. Once again, Once Again. So tell me why? .. Tell me Why! Why again? Haar stem, maakt mijn hart sneller gaan. Het laat me smelten van binnen. Waarom voelt het alsof ik haar niet mag kennen? Alsof iets voor mij is verborgen. Houdt Scooter of Usher iets achter? Waarom weet ik niet wie dit prachtig meisje is? Ik zucht en kijk naar de klok die ondertussen 22:53 aangeeft. Waarom gaat de tijd zo snel? Ik ga gauw naar iTunes en zoek haar liedje op. Ik download het, Arg waarom duurt downloaden zo lang? Eindelijk geeft het balkje 100% aan. Ik zet het liedje over op me iPod en iPhone. Zo dat is gedaan. Snel sluit ik me macbook af en leg het op me nachtkastje. Ik leg me iPhone onder me kussen en doe me oordopjes in me oren en zet mijn iPod aan. Uiteraard op haar liedje. Ik zet hem op herhalen. Langzaam vallen mijn Ogen dicht.
i fell asleep.

Reageer (4)

  • Feertjeh

    Verder?

    1 decennium geleden
  • CarrotNiall

    Je hebt er een abo bij!

    1 decennium geleden
  • Swavey

    I Likey , Likey :3
    Snel verder' <33

    1 decennium geleden
  • Sempre

    Wauw, je schrijft heel mooi.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen