Ik ga weer eens reclame maken voor twee stories van mij ;D Je kan gewoon op het plaatje klikken om naar de story te gaan.


Love and Hate Are Close Opponents


Maybeline Horace is de dochter van de graaf & gravin van Essex.

Robert Grant is de graaf van Kent en een gewilde vrijgezel onder de Engelse adel.


Om de vrede tussen de twee graafschappen te bezegelen,
wordt het 18-jarige meisje uitgehuwelijkt aan de 45-jarige graaf.


Maybeline haat haar nieuwe echtgenoot en weigert ook maar één seconde vriendelijk tegen hem te doen.

Robert haalt alles uit de kast om zijn nieuwe echtgenote te bewijzen dat hij anders is dan ze denkt.


Zal het hem lukken haar genegenheid,
of misschien zelfs liefde,te veroveren?


A Case of Identity



Voor de mensen die haar kennen,is Alysse Bedford niet meer dan het vriendinnetje van Samuel Greene
,de grootste gangster van NY City,en een dom wicht.
Enkel haar beste vriendin weet wie ze in het geheim is,de wereldberoemde schrijfster Pepper Hell.
Maar dan moet ze onderduiken voor haar eigen vriendje nadat ze getuige is geweest van een door hem gepleegde moord.
Alysse Bedford wordt Hope Mantis. NY wordt LA.
Daar ontmoet ze al snel haar charismatische,maar 20 jaar oudere buurman Robert Downey Jr.
Als haar leven razendsnel in duigen valt en Pepper Hell's identiteit wordt onthuld,is hij degene waar ze kan op steunen.
Alysse,of beter gezegd,Hope houdt angstvallig haar verleden geheim. Haar leven hangt ervan af.
Maar met al die nieuwsgierige paparazzi,lijkt de nachtmerrie akelig tastbaar.


How I turned from Alysse to Hope and back to Alysse.
And somewhere in between there's Pepper.

Reageer (2)

  • RedWolf

    ik ga zeker Love & Hate uit proberen!
    Robert Downey jr.? Ben je miss fan van hem?;)

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    Yay :3
    Nou, ik ga eerlijk zijn, ik bekeek de story omdat het in het Engels was (of dat dacht ik toch), maar zelfs in het Nederlands weet je de Britse sfeer erin te verwerken. Ik ben verkocht <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen