Foto bij Retard

ik heb geen zin in niets
ik heb geen zin in niets :C
Ik heb geen zin om hier te zitten schrijven
ik wil bewegen.
maar ik heb er geen zin in :\
Ik heb geen zin in niets, of iets.

ps. Comptine d'un Autre ete l'Apres midi. Die is heel mooi.

We schieten in de lach. "Komt wel goed." lach ik. John knikt. "Jullie kunnen weer komen!" schreeuwt hij naar de mensen in de andere kamer. Drew, Lola en Aimey komen binnen. "Wat.." wilde Lola vragen. "Niksssss." zeg ik schijnheilig. Ik heb werkelijk geen zin meer om ergens over te praten, zo moe ben ik. "Ik ga slapen." zeg ik. "Nee Nee, eerst eten." zegt John. Ik zucht. "Vooruit dan." John bestelt een paar pizza's en al snel belt de roomservice aan, dit keer de echte roomservice. Ik eet snel een paar stukken pizza en poets mijn tanden, waarna ik ga slapen.

-In de tussentijd-
Lola is gaan douchen en John, Drew en Aimey zitten nog in de kamer. Stilte heerst. Drew staart wat moeilijk naar de grond en John staart naar het plafond. Aimey heeft haar armen rond haar benen geslagen en staart vaag voor zich uit. "Wat een nare stilte." denkt iemand in de kamer. "Dus Aimey.. Wat is er allemaal nog gebeurd in jouw leven?" vraagt Drew plots. Ze kijkt op. "Ik heb hem gediend. Meer niet." zegt ze. Drew kijkt haar medelijdend aan. "Heeft hij je misbruikt?" vraagt hij. "Is dat een retorische vraag?" antwoordt ze. Hij zucht. "We blijven hier tot morgen, maar ik beloof dat we daarna vertrekken ... met jou!" Ze glimlacht. "Laat me niet weer alleen." denkt ze, zuchtend. "Weet je, ik zou geen idee hebben wat we nog moeten doen. Daarnaast is het nu zo'n 10 uur, dus ik ga naar bed. Welterusten mensheid." zegt John. Hij staat op en loopt naar de badkamer, waar Lola net uitkomt. Ze heeft haar haar in een staart naar aan de zijkant van haar hoofd en ziet er erg schattig uit. Ze knipoogt naar Drew en Aimey en loopt dan naar de slaapkamer. John kijkt Lola even na, maar gaat snel de badkamer in en zijn tanden poetsen. "Ik zie dat je een vriendin hebt." zegt Aimey spottend. "Ja, eigenlijk wel ja." antwoordt Drew kil. Ze draait haar hoofd boos weg. "Hmpf." hoort Drew haar zeggen. Een grijns verschijnt op zijn gezicht. "Jaloezie." denkt hij, "Jaloezie staat je goed, Aimey." zegt hij. Ze kijkt hem boos aan en staat op om daarna te verdwijnen in de slaapkamer.

-Jamie-
Ik slaap niet meer sinds Lola op de kamer kwam, maar nu al helemaal niet meer. Aimey gooit de deur boos dicht. Ze gooit de kast op en haalt er, waarschijnlijk, een pyjama uit. Lola ligt het ene bed en ik in het andere, maar al snel lig ik niet meer alleen. Aimey komt bij mij liggen, met haar rug tegen de mijne. Later komen Drew en John ook. Drew bij Lola en John bij mij. "Fijn," denk ik, "Met zijn allen in een bedje gepropt."
Ik zucht, maar probeer toch maar weer slapen aangezien ik hoorde dat we morgen weer vertrekken. Maar met Miss Jealous, hier naast mij, erbij.

Reageer (1)

  • Femkexx

    I LILALOVE IT!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen