Even ter informatie: Lisa is op dit moment 14 jaar, ze heeft bruin haar en groen blauwe ogen. Billie Joe en Mike zijn op dit moment 16(dus de band heet nog Sweet Children en John Kiffmeyer drumt daar dan nog bij.).

- Lisa -


'COME ON, LISA!' zei mijn zus Madeline. 'We verhuizen toch wel, met of zonder jou!'
'Maar Maddie ik wil helemaal niet verhuizen! Hier wonen al mijn vriendinnen, en daar ken ik geen ene f*ck!' Ik had niet eens meer zin om tegen mijn ouders en zus in te gaan, hun besluit stond toch al vast.
We gingen koste wat het kost naar Oakland verhuizen, en ik moest mee!

- Billie Joe -


'COME ON DUDE, neem gewoon wat!' Mike probeerde nu al voor de 5e keer over te halen om ook wat te snuiven, stoned dat hij was.
'Nee Mike, ik begin er niet aan! Ik heb genoeg aan blowen!'
'Saaie zak!'
'Ga dan weg als ik toch maar zo saai ben!'
'Nee, gast, in dat appartement van mij is het toch maar saai! Zullen we anders vragen of John nog even een repetitie wil hebben?' Stelde Mike voor.
'Nee, hij heeft er nu al geen zin meer in dus dat doen we niet!' Keurde ik zijn plan af. 'Kom we gaan gewoon nog even chillen in de stad!'

- Lisa -


I WALKED SLOW mijn nieuwe kamer in en ik plofte neer op het bed wat er stond.
Ik pakte vanaf mijn bed mijn MP3 speler uit mijn tas en zette hem aan, op zomaar een nummer. Easy come, easy go. That's just how you live, oh Take, take, take it all, But you never give. Ik zette hem acuut uit en gooide hem in een hoek. 'Kut ding!'
Ik vond het een best mooi nummer hoor, maar ik had hem nu al zó vaak gehoord!
Nou ja, ik moest maar eens naar buiten gaan, de stad verkennen!
'Maddie? Heb je zin om even de stad te verkennen?' vroeg ik toen ik de trap af liep.
'Sorry Lisa, maar ik moet pap en mam...' Ze kon haar zin niet afmaken want mijn moeder liet haar daar niet toe: 'Ga maar, Madeline, wij pakken wel uit!'

even later liepen we in de stad, toen twee figuren, een met lange blond haar en een wat kleinere met zwart haar, bijna tegen ons opliepen.
'Hé, meid, kan je niet even uit je doppe kijken?' vroeg de blonde onbeleefd.
Maddie en ik negeerde hem en we liepen door, maar de zwarte rende ons achterna en zei: 'Sorry voor Mike's aso gedrag, hij heeft teveel op! Ik ben trouwens Billie Joe, wie zijn jullie?'
Ik antwoordde beleeft: 'Ik ben Lisa en dit is mijn zus Madeline. Zouden we nu door mogen lopen?'
'Okee, sorry hoor! Ik ga al!' En hij liep weer naar zijn vriend toe.

Reageer (4)

  • EvilsGirl

    Omg ik ben nu al verslaaft aan jou story:Y)

    1 decennium geleden
  • Capsicle

    Sweet Children <3 xD
    (En 't is I walked, geloof ik (A))
    Bruno Mars >.< Dat nummer is niet leuk (A)
    Maar jeej snel meer? <33

    1 decennium geleden
  • Floyd

    Wel grappig,een lied van nu maar Mike en Billie zijn 16,dus ruim 20 jaar geleden,hehe.

    Maar snel verder.

    1 decennium geleden
  • Tweedledee

    Love it!! (H)
    Billie!!!! :D
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen