Prologue
Beth POV.
Oh, god morgen weer school!
Totaal geen zin, jij vraagt je natuurlijk nu af, waarom niet? Word je gepest ofzo?
Nee, ik word niet gepest, in tegendeel, ik ben de populairste van school!
Maar toch, ik heb zo geen zin, elke dag moet ik perfect zijn, glee club haten, terwijl ik ervan hou, gemeen doen tegen iedereen, en dat alleen om mijn status!
Gek word ik ervan! Ik wil gewoon mezelf zijn!
Weet je wat! Ik ga gewoon bij glee club, het maakt niet uit wat anderen denken..
Nee, toch niet, god ik moet echt wat bedenken om er bij te kunnen zonder mijn vrienden kwijt te raken.
"Beth, kom je ontbijten, anders kom je te laat!"
"Ja, mam, ik kom eraan!"
Shelby is mijn echte moeder natuurlijk niet, dat weet ik ook wel, maar toch beschouw ik har als mijn echte moeder.
Ik borstel mijn lange blonde haren, doe een staart in en wat make-up, kleed me aan en ga naar beneden.
"Hoi schat, goed geslapen?"
"Jahoor, heel goed.." lieg ik.
Ik ga echt niet vertellen dat ik de hele avond over glee club heb liggen na te denken.
"Mooi, ik moet naar mijn werk, je red jezelf wel toch?"
"Ja, mam, ga nou maar anders kom je weer te laat..."
"Oke, doei schat"
Ik eet snel mijn eten op, poets mijn tanden en ga naar school, fijn vandaag begint alles weer..
Er zijn nog geen reacties.