Foto bij Thirty

'


wiee al 40 abbo's
bijna mijn oude record verbroken
alleen dit is zonder in de the spotlight te staan. .xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Gratefully

    ik ben heel erg verdrietig want ik lees je story pas sinds vandaag en ik denk niet dat ik nog een kans maak voor je spelletje:(
    misschien komt er nog wel 1 op het einde ofzo dan doe ik SOWIESO MEE!

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    PS: sirieus moet in het Nederlands 'serieus' zijn en in het Engels 'serious'

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    Oké


    *Ahum ahum*

    Who cares?

    Thank you







    haha Cory In The House..

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Volgens mij is het voor Bieber alleen maar een spelletje, op een gegeven moment dumpt hij haar weer en dan is het over.

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Wellington

    OMG!
    Ik wil zo graag in je verhaal!
    Omdat het gewoon zo awesome is en ik graag in een verhaal wil voorkomen en ik vind echt dat je reactie's verdient want je schrijft super en ik ben vandaag naar justin Bieber film geweest en daar moet jij dus ook echt naar toe! Want hij is zo leuk! En ik heb groot nieuws! Kenny was echt vet sexy man! Hij wordt mijn toekomstige man en dan mag jij op onze bruiloft komen en dan lees jij je verhaal voor en dan gaan we samen dansen en.. poep ik weet niet eens waar je woont...
    Dus mijn next question is.. WAAR WOON JE! anders kunnen we nooit meer twitteren en samen naar de feestjes van kabouter plop gaan en daar had ik nou juist zo'n zin in en nu ben ik echt hyper en ga ik het langste woord ooit bedenken:

    groteviezeonderbroekdirecteurshaarstrikjesmeteenmooipaashaaspatroontjeonderbroekenlametoifantenkakenwezelstankgebeurendingenkoeiendiegraagbabehetentotslotgaatditechtserieushetlangstewoordooitwoordenmaardieonderbroekvandedirecteurheefteendochtergenaamdAppelstroedelendieisheelknapenheefteenrelatiemetPeerensamengingenzetrouwenentoenkwamereenkalkoenkipvleesbroodjeendieatiedereenop.

    AMEN!(A)
    Ik heb trouwens besloten dat alleen mensen met een dikke neus op mijn bruiloft mogen komen. Heb jij een dikke neus? Nee vast niet.. agh wat jammer nou, nou voor jouw maak ik dan maar een uitzondering.

    kan je trouwens het lange woord wel lezen? ik niet

    KIJK
    D= Die ene lieve Alien
    I= Important voor me want anders heb ik geen leuk verhaal om te lezen
    A= Appelstroedels beste vriendin
    N= Nooit koekjes steler geweest
    N= Niemands onderbroek gestolen
    E= Echt een schatje!

    IK WIL WINNEN IK WIL WINNEN!
    Weet je wat ik nou zo leuk vind aan je storie?
    Hij is eens anders dan alle anderen en daarom moet je echt snel doorgaan..

    Hoelang is een reactie

    xD ken je die grap van hoelang is een chinees?
    Nou dat is dus mijn versie xD
    verder heb ik ook nog lol om mezelf maar dat is dus echt geen ego maar zelfkennis hebben...
    maar ik ga nu maar eens stoppen want anders komt Justin Bieber me vermoorden en steelt mijn toetje en dat is natuurlijk niet lief.. En dan gaat iedereen hem vermoorden en dan heb jij niemand meer om over te schrijven, hoewel ik dan misschien in het verhaal zit door deze reactie....

    Laten we deze reactie eren..
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen