Foto bij de 1ste dag

het begon allemaal op 1 september 2009,een nieuwe school(1ste middelbaar). Nog niet zo lang geleden dus. Ik kwam aan op school en moest bonnetjes kopen om s'middags te kunnen eten. Ik stond te wachten en toen kwam hij binnen. Ik staarde hem aan ,maar toen ik zag dat hij keek naar mij draaide ik onmiddelijk mijn hoofd want hij was zo mooi.

Ik deed rustig verder en zag hem naderen. Ik werd zo nerveus dat ik mijn bonnetje met een bevende hand invulde. Ik stopte ze in de bus en ging naar de speelplaats. Alles was nieuw: nieuwe leraren, nieuwe regels, nieuwe vrienden... Iedereen stond helemaal alleen. Ik wou dat het vlug gedaan was, want het was nogal saai. De bel ging en ik moest gaan staan bij het vakje c, net zoals Dorian. We zaten blijkbaar in de zelfde klas. De eerste vier uur kregen we uitleg over alles en nog wat. Ondertussen was het middag, dus tijd om te eten. En raad eens, ik zat recht voor hem, wat nogal saai was want niemand zei een woord. Echt niemand. Toen de les weer begon speelden we een spel om elkar beter te leren kennen. Toen wist ik eindelijk zijn naam: Dorian. Het klonk als muziek in mijn oren. Ik ging dolverliefd naar huis en ik was zodanig aan het zweven dat ik in slaap viel op mijn bed.

Reageer (2)

  • mody

    reacties plz :S

    1 decennium geleden
  • mody

    die jongen op de foto is dorian(H)
    (was ik vergetn te zeggen)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen