Two
Of the night comes around.
That's the time,
That the animal comes alive.
Looking for
Something wild
Justin Bieber;
Jowww justin hoor ik Usher achter me roepen. Ik draai me om. 'Yow mannn everything allright?" vraag ik zachtjes met een heese stem. Sure lacht Usher. "voor jou ff geen zingen de komende week lacht hij. Ik heb een andere verrassing voor je. Justin knikt alleen maar. Hij is down van ziekheid. Usher praat maar door over meisjes en geheim houding en ineens begint hem alles te duizelen. "usher wait' schreeuwt hij en hij klampt zich aan hem vast. Na 10 seconden gaat t weer. Usher schrikt fftjes maar als hij ziet dat alles goed gaat gaat hij verder: Overmorgen begint de casting. Er komen 1000 meisjes. van IEDER modellen bureau één. hier worden er 100 van gekozen en deze moeten een opdracht doen. dan houden we er 50 over en uiteindelijk nog maar 10. Uit deze 10 mag jij t meisje kiezen dat bij jou in de videoclip komt te spelen. Al deze meisjes spreken een andere taal dus er komt ook een tolk. Het 'script' van de clip is klaar dat moet je zo maar doorkijken of dat oke is en derest loopt vanzelf. Nu krijg je van mij 2 dagen vrij en ga je ff goed uitzieken. zet m op brother roep usher m nog na en hij rent weg om alles te regelen. Justin is n beetje beduust maar vind t wel leuk. al die aandacht van die meisjes dalijk. dat bevalt hem wel. weer word t zwart voor zijn ogen en snel loop hij naar de wc. daar kotst hij zn ontbijt eruit. al gauw slaat iemand n arm om hem heen en zegt met een zachte lieve stem; jongen toch. kom maar we gaan gauw naar huis. wat houd hij toch van zijn moeder...
Reageer (1)
aaaah deze is ook superleuk !
1 decennium geleden