4
‘Draco Malfoy!’ word er geroepen. Een zelfvoldane witblonde jongen loopt zelfverzekerd naar voren en voor de hoed ook maar op zijn hoofd gezet is word er al zonder twijfel ‘Zwadderich’ geroepen. Hij loopt naar de tafel toe waar hij naast me gaat zitten en knipoogt. Ik bloos, ik ben eigenlijk alleen gewend van Paul aandacht te krijgen. ‘Embry Call’ ik kijk automatisch weer terug naar de sorteerplaats. Embry gaat zitten een geeft nog een glimlach op de manier van het maakt niet meer uit naar me. Gelijk voel ik me weer iets vrolijker ‘Griffoendor!’ hij glimlacht en loopt naar de tafel waar hij vrolijk word begroet. ‘Seth Clearwater’ Seth loopt vrolijk naar het krukje waar hij op gaat zitten. ‘Griffoendor’ werd er al snel geroepen. Ik baal dat hij niet bij mij zit en staar een beetje chagrijnig vooruit. Er word een meisje opgenoemd met donkerblond haar en een brilletje die in Ravenklauw word gezet, daarna nog een jongen die er ook geplaatst werd. ‘Paul Lahote’ hij loopt naar het krukje en ook hij geeft eerst een blik naar me waarbij hij knipoogt. ‘Zwadderich’ ik juich blij terwijl Paul naar onze tafel toekomt gelopen en gaat schuin tegenover mij zitten omdat er geen plek naast me meer was. ‘Naglaya’ zegt het meisje die zich net nog leuk had voorgesteld verleidelijk tegen Paul die naast haar dus was gaan zitten. Een steekje jaloezie gaat er door me heen. ‘Leah Clearwater’ ‘Zwadderich!’ ik juich voor der maar let nog steeds op Naglaya die duidelijk haar best bij Paul doet die er duidelijk geen aandacht voor heeft. Leah gaat naast Paul zitten en ze beginnen een gesprek. Naglaya kijkt een beetje dom voor zich uit. Ik grinnik. ‘Ik ben Draco en dit zijn Korzel en Kwast’ hoor ik naast me. Oja die was er ook nog, langzaam draai ik me naar me toe en glimlach ‘Ashley’ terwijl ik zijn hand aanneem. Dit keer was het Paul’s beurt om jaloers toe te kijken.
Reageer (6)
of het boek '' het officiele geilustreerde boek bij de twilight saga ''
1 decennium geledenmissFranka zei op 9 juli 2011 - 9:59:
zijn achternaam is lahote
(uit het boek morgenrood).
.
zijn achternaam is lahote
1 decennium geleden(uit het boek morgenrood)
Heeft paul eigenlijk wel een achternaam?
1 decennium geledenOf is hij achternaamloos??;p
‘Ik ben Draco en dit zijn Korzel en Kwast’ hoor ik naast me. Oja die was er ook nog,
1 decennium geledengeweldig!
Pauls achternaam wordt nooit genoemd
1 decennium geledenHaha, hij is achternaam-loos