Foto bij Richard

Hoofdstuk 20 ^^
Even een kort stukje, moet er even tussendoor (:

Ik word weer terug in het nu gehaald door het geluid van de voordeur die open gaat. Ik hoor mijn moeder giechelen en een mannenstem lachen. Is dat haar date? Ik probeer te verstaan wat ze zeggen. “Ik vond het heel gezellig, Richard”zegt mijn moeder. De man, die dus Richard heet, bromt iets terug wat ik niet kan verstaan. Mijn moeder zegt nog iets en sluit dan de deur. Ze loopt de kamer in. “Hoi lieverd!”roept ze blij. “Hoi mam, was het leuk?”vraag ik. “Super”zucht mijn moeder en ze zakt neer op de bank. “We gaan volgende week naar de bioscoop”zegt ze en ze giechelt. Volgens mij heeft ze iets te veel gedronken. “Wat leuk!”roep ik. Mijn moeder verdiend wel een lieve vriend. Sinds papa heeft ze een paar keer een date gehad, maar het was nooit wat geworden. Ik zet de tv aan en we kijken een tijdje een of ander programma over asielkatten. Plots hoor ik een zacht gesnurk naast me. Ik zie dat mijn moeder in slaap gevallen is. Ik maak haar wakker. “Mam, ik breng je naar bed”zeg ik. Nadat ik mijn moeder in bed heb gelegd loop ik naar mijn eigen kamer. Ik trek mijn pyjama aan, poets mijn tanden en ga ik bed liggen.

Reageer (3)

  • Alissaatje

    Ze is echt lief voor haar moeder(H)

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • loveer

    Aaaah verder!!!(H)

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    wat schattig die moeder<3333
    Hahaha ik word er moe van.
    Snel verder, hahah echt dat zeg ik in elke reactie!

    Kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen