Laila,Rosa,Amy,Laura en Charlotte hebben het heel druk gehad. Nu het laatste hoofdstuk van deze story.

Niemand vind het leuk om naar de vriendinnen hun muziek te luisteren. Ze zijn niet meer beroemd en Laila,Laura,Amy,Rosa en Charlotte zijn inmiddels 17 jaar oud. Amy gaat naar verhuizen. De meiden staan bij elkaar op het schoolplein.'Jammer dat je weggaat,Amy,zegt Rosa. Ja,zegt Laura,het is ook niet weinig om naar Belgie te verhuizen. Amy begint te huilen. Ik wil niet naar Belgie,zegt ze. Alleen maar omdat mijn zus daar beter kan leren. Niet huilen,Amy,zegt Laila. We hebben msn en we bellen en mailen...,zegt Rosa.Dan lopen de vijf meiden naar Amy's huis.
Ze nemen afscheid en als Amy en haar familie de hoek om is,staan Laila,Laura,Rosa en Charlotte daar.Ze zitten allemaal op een andere school. Een week later zitten de vijf meiden op Msn. We hebben zoveel te vertellen,typt Rosa. Zullen we een keer afspreken?,typt Charlotte. Jullie mogen bij mij slapen in de vakantie,typt Amy. In de zomervakantie gaan Laila,Laura,Charlotte en Rosa bij Amy in Antwerpen slapen.Ze woont in een groot huis met 5 slaapkamers en 4 verdiepingen. Amy heeft de hele zolder. Dit is groot,zegt Laura als ze in Amy's kamer stapt. Cool,zegt Laila. Rosa en Charlotte staan met hun mond open van verbaasdheid. Na 3 weken plezier gaan Laila,Laura,Amy,Rosa en Charlotte allemaal hun eigen weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen