Foto bij Chapter 12

Haha, ik vind het wel grappig dat jullie Prédire allemaal niet vertrouwen. Want wat heeft hij tot nu toe verkeerd gedaan? (:

@ Amused; Is dit snel genoeg om niet geband te worden? :'D
Ik ben namelijk ook nog ziek, dus heb een beetje medelijden. )':

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Sietske99

    Verdeeeer!! (lol)

    1 decennium geleden
  • NextDecember

    Verder!

    Anders ga ik Wiarda nog overhalen om Scorpius f***ing goed te verbergen en hem voor eeuwig uit je verhaal te verbannen.

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    whahah die reacties onder mmij helemaal stuk:|

    whahah snel veder

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Nee ik vind hem gewoon een beetje eng!
    Maar het is wel een heel leuk verhaal!! (A)
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ik zou rennen. En dan heb ik het over jóú. Als Saepe zégt dat ze je kaal gaat scheren, doet ze dat ook als je niet snel doorgaat. Ze is medogenlooooos (hoe kan het ook anders, ze is familie van mij:Y))

    Ik vertrouw hem wel. Ik heb zomaar het gevoel dat de persoon die we niet moeten vertrouwen nog gaat komen.
    Maarre, je hebt me nu officieel gek gekregen. Ik droom al een hele week lang over Scorpius, is dat normaal? Antwoord: Nee. En dat is jouw schuld! Okee, niet helemaal. Het is ook mijn eigen schuld, nu ik ook over hem schrijf, maar toch ook wel weer het meeste jouw schuld, want jij begon ermee. Puh. Jouw schuld.
    Weetje, ik lijk op Abby. ik houd ook van spannende verhalen. En dit is er een. Ga dus verder, of ik ontvoer Scorpius. Haha. Muhahaha.

    *kidnapt Scorpius*
    Ik: Scorpieee!
    Scorpius: Ken ik jou?
    Ik: *verontwaardigde blik* Natuurlijk ken je me!
    Scorpius: *denkt heel hard na, schudt daarna zijn hoofd* Nee, echt niet!
    Ik: Ik had je gekidnapt van Lily! *kijkt boos*
    Scorpius: Oh. Dat was mijn andere ik. Ik ben ik.
    Ik: *snapt het niet meer*
    Scorpius: *rolt met ogen en loopt weg*
    Ik: *houdt hem tegen* No way, jij bent gegijzeld totdat Square doorgaat.
    Scorpius: *schrijft wanhopig een brief* Beste Square,
    Wiarda heeft me weer te pakken. Help. Haal me hier weg, voordat ze besluit dat ik het beste gewoon kan blijven. Alsjeblieeft?

    Ik: *pakt brief af, leest hem en kiepert hem in de prullebak* Goed idee, jij blijft bij mij! *knuffelt*
    Scorpius: HEEEEEELP!


    Zo. Haha. Ook in dit verhaal heb ik Scorpius ontvoert. Dat begint al goed :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen