De Malfoys
Rose POV.
"James, doe niet zo lullig tegen ze, ze zijn nog jong""
James gromde wat en liep naar Teddy
"Bedankt tante Ginny" zei ik en ik gaf haar een knuffel, Albus liep naar mijn broertje, Hugo
"Geen dank, meissie, lang niet gezien zeg! Wat ben je groot geworden"
"Haha, dat weet ik nog zo net niet, ik ben maar 1.60"
We liepen naar de rest, Oom Harry, James, Albus, Lily, Hugo, Mam en Pap.
Ik onderzocht het perron nog een beetje, en keek of ik iemand zag die ik aardig vond.
Opeens zei pap:
"Dus dat is de kleine Scorpius.."
"Hij lijkt precies op zijn vader zo" Zei oom Harry
Ik keek rond om te kijken over wie ze het hadden.
Toen zag ik hem, het was een blonde jongen met slag, en prachtige groene ogen, naast hem stond een beetje kalende witharige man, en een bruinharige vrouw.
Mijn vader zag me kijken en zei:
"Rose, maak alle proefwerken beter dan hem, goddank heb je je moeders hersens, en word zeker niet te goed bevriend met hem, beter nog, helemaal niet!"
"Ron! Zet ze niet nou al tegen elkaar op, ze zitten nog niet eens op hogwarts!" Mijn moeder keek een beetje boos naar mijn vader.
"Maar, pap, wie zijn dat dan?" Ik keek weer hun richting op, totdat de jongen mij in het oog kreeg, en glimlachte, god, wat was hij knap!
"Dat, lieve Rose, zijn de Malfoys" Hij zei hun naam haast walgend
"Wat is er mis met hun?"
"Ze zijn bijna allemaal aanhangers (geweest) van JeWeetWelWie"
"Ooh, ma-"
Ik werd ruw onderbroken door de fluit van de trein, ik zei gedag tegen mijn ouders, beloofde dat ik zou schrijven en stapte toen met Albus de trein in.
"Nou daar gaan we dan" Zeiden we in koor.
Reageer (2)
Leuk verhaal!
1 decennium geledenLijkt me een goeie story, ik ga lezen
1 decennium geledenSnel verder!
ABO