number nine:D
moet ik hier wel verder mee gaan?
anders stop ik..
veel plezier!
xHoshi:Y)

onderbroek, koekkoek!
Ik en Caroo kijken elkaar aan en grijnzen. “Wie de eerste is bij die lantaarnpaal!” gillen we dan in koor en van het lachen stop ik na mijn eerste stap al en val op de grond. “Wtf!” zegt Die verbaasd en gaat boven me staan. Ik zorg er voor dat hij me rokje niet in kan kijken en ik hoor Caroo een eindje verderop ook lachen. “Dit is niet gezond meer man!” giert ze en ik knik lachend. Kaoru en Rom3o kijken elkaar verbaasd aan en Die tikt tegen mijn hoofd. “Is alles wel helemaal op zijn plaats daar bovenin?” vraagt hij en ik knik lachend. “ja hoor..” piep ik en hoor Caroo naar me toelopen. Ze gaat naast me zitten en ik stop met lachen. we kijken elkaar aan en knikken. “Hallo.” Zeg ik. “Hoi.” Zegt ze terug en dan kijken we naar de drie jongens die ons aankijken. “Haay.” Zegt Rom3o dan bekakt en ik grinnik. “Hoi schat.” Zeg ik en Caroo lacht. “Waar zullen wij eens heen gaan lopen?” vraagt Die dan en alle 4, ik Caroo Rom3o en Kaoru, kijken hem aan en denken dan na. “Naar de vijver!” roept Caroo dan en ze springt op zodat ik achterover val van schrik. “Leuke onderbroek Em.” Grinnikt Die en ik word rood. “Oeps.” Zeg ik breed grijnzend en trek mijn rokje weer goed terwijl ik ook ga staan. Caroo lacht en we lopen met zijn 5en naar de vijver toe.

Reageer (6)

  • yufreak

    echt snel verder gaan .

    de serie is echt leuk

    1 decennium geleden
  • Azumi

    niet stoppe oO snel verder:D

    xx crazy(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Medusa

    sneellll verderrrr! <3
    j moet nii stoppen, kleg hier helemaal in een deuk bij elk deel xD
    x
    M|M

    1 decennium geleden
  • SeaJinx3

    nah
    maar 1 nieuw deel.
    in al die tijd dat ik nniks heb geleest
    dan moet er maar wel eem snel een nieuwe komen hea.

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    Je moet niet stoppen!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen