3 Girls In A House With 10 Boys. Will We Survive This? [Mini-Serie]*8*
whoeixD
veel plezier!
xHoshi:Y)
Monopoly!!!
“Wie doet er nog meer mee met Monopoly!” gilt Yu door de woonkamer heen als we allemaal klaar zijn met eten. Gelijk vliegen er een stuk of 5 handen de lucht in en word de doos met monopoly de kast uit getrokken. Yu, Toshiya, Melissa, Kyo, Kiro en Strify gaan heel droog het spelletje zitten spelen en Yu verdeeld eerlijk het geld. Ik ga rustig met Caroo en Die op de bank zitten en Shinya vliegt de trap op naar boven. Shin volgt niet veel later en een seconden later klinken de twee drumstellen. “Wat gaan wij eens doen?” vraagt Kaoru dan met een zucht en hij kijkt voor zich uit terwijl hij achter de bank staat waar ik, Die en Caroo op zitten. “Geen idee..” mompelt Rom3o en we denken met zijn allen na. “Rondje buiten rondlopen dan maar?” vraag ik na een tijdje stilte en Die springt op. Hij spurt naar de hal en haalt de jassen van mij, Caroo, Rom3o, Kaoru en zichzelf eraf. Caroo lacht en schud haar hoofd terwijl Die onze jassen toegooit. “Dat was me neus..” zegt ze dan en kijkt naar het puntje van haar neus. Ik kijk haar lachend aan en Die grinnikt. “Sorry Caroo..” zegt hij en Caroo kijkt hem raar aan. Kaoru trekt zijn jas aan en loopt dan naar Die toe. “Laten we gaan.” Zegt hij glimlachend en Die lacht knikkend. Ik, Caroo en Rom3o trekken ook onze jassen aan en volgen ze snel. Die en Kaoru staan al buiten als Strify ons nog even naroept om te vragen wat we gaan doen, maar ik sluit gauw de deur en laat de drukke meute binnen. Of dat nou de hele drukke meute is betwijfel ik helaas…
Reageer (3)
Snel verder!
1 decennium geledenwhieeeeeeeee :D:D
1 decennium geledenSneel verdre or
|
geniaal:D
xxka-chan^^
MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE
1 decennium geledenI LOVE SHIN EN TOTCHI !
hun zijn vet heet man x]
en goede drummer en bassist (:
en lekker
en ik heb Totchi's achternaam gestolen.
nu heet ik Hara SeaJin. (:
whaa
Verder
nu meteen direct!
(: