sorry dat het zo lang geduurt heeft.. ik heb geen inspi meer voor dit verhaal:(
veel plezier in ieder geval!
xHoshi:Y)

...................xD.....................
“Wat the hell is dat nu weer?” vraagt Die, die naast me zit en hij wijst op zijn pizza. Ik kijk even naar zijn pizza. “Salami.” Antwoord ik en ik kijk Die aan. Hij keek vies maar nu grijnst hij. “Joepie!” zegt hij dan voordat hij een hap neemt en ik lach. Ik kijk de tafel even rond en zie uiteindelijk dat Caroo en Melissa verschrikt naar Strify en Kiro kijken. Toshiya, Yu en Shin kijken elkaar aan en kijken dan ook naar die twee. “Wisten jullie niet dat ze wat hebben?” vraagt Toshiya dan en Carola en Melissa slaken een gil. Ze pleuren beide achterover met stoel en al en ik schiet in de lach. Kaoru, Kyo en Rom3o kijken ze geschrokken aan en ik, Shin, Toshiya en Yu liggen in een deuk. “Komt alles wel helemaal goed met jullie?” vraagt Die en hij kijkt onder de tafel door naar Melissa en Carola die nu dus op de grond liggen. “Wie gilden daar. Zat Yu weer onder Carola d’r rokje?” vraagt Strify gestoord en hij en Kiro kijken op van hun voer-elkaar-moment. Shin grinnikt en Toshiya lacht. “Geef mij niet altijd de schuld!” zegt Yu verontwaardigd en hij kijkt Strify beledigd aan. “Toch doe jij meestal wat.” Zegt Strify schouderophalend en Yu knikt nadenkend. “Dat is zo..” mompelt hij en Melissa en Carola krabbelen weer overeind. “Wat was dat nou?” vraagt Kaoru en ik begin inmiddels te hikken van het lachen. Die klopt me op mijn rug om me wat te kalmeren. “We hadden het alleen maar over Strify en Kiro, dat ze wat met elkaar hebben.” Zegt Toshiya heel onschuldig en hij haalt zijn schouders op. Kyo kijkt even naar Kiro en Strify die hem lijp aankijken. “So what?” vraagt hij. “Dat… is…” begint Carola. “Eng.” Zeggen de beide meiden dan in koor en ik val boven op Die van het lachen. Hij kijkt me geschrokken aan maar grijnst dan. “Ligt dat lekker?” vraagt hij zacht en ik knik lachend. Hij schud glimlachend zijn hoofd en let dan weer op het gesprek dat de tafel rondgaat. “Najaazeg! Hoezo is dat nou weer eng?” vraagt Strify verbaasd en Kiro knikt. Beide kijken ze de meiden aan die elkaar weer aankijken. Dan halen ze hun schouders op en Shinya grinnikt. “Ze zijn gewoon niet gewend dat jongens met jongens hebben.” Zegt hij en zijn grinniken gaat algauw over op een lach. “Nee.. dat is ook niet normaal in dit huis ofzow…” zegt Kyo hoofdschuddend en ik probeer weer recht te zitten. Melissa en Caroo kijken elkaar weer aan. “Bedoel je daar mee te zeggen dat nog iemand van jullie met iemand heeft?” vraagt Melissa en ik grinnik. “Shinya en Die hebben wat gehad.. maar dat is al over.” Zegt Toshiya knikkend en Melissa piept. “Dat is lief!” brengt Caroo op een pieptoon uit en iedereen kijkt haar verbaasd aan, op Melissa na want die knikt hevig. “En dan zijn ik en Strify eng?” vraagt Kiro verbaasd en Carola kijkt hem aan. Dan grijnst ze breed en knikt voorzichtig. “Maar ook wel schattig.” Zegt Melissa erachteraan en Caroo knikt weer. Ik trek een wenkbrauw op en kijk ze lijp aan. “Jullie zijn vaag.” Zeg ik met een zucht en ze grijnzen.

Reageer (1)

  • xWeaslyx

    WHAA KIRO EN STRIFY :D

    WHAAA SHINYA EN DIE :D:D

    haha Kawaii =D


    Zat Yu weer onder Carola d’r rokje?” vraagt Strify gestoord en hij en Kiro kijken op van hun voer-elkaar-moment. Shin grinnikt en Toshiya lacht.
    Omg dat is lachwekkend xD

    haha
    Snel verder jij :D!

    xxKa-chan^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen