sorry dat er laatst geen kwamen. Ik had gewoon echt zo'n bui dat ik echt niks doen wou, die heb ik nu nog.. maar toch.
Veel plezier!
xHoshi:Y)

Peuter, Peuter, Hij Peutert In Zijn Neus! xD
“Shin je uil is vervelend!” klinkt het dan van boven en Shin stop met lachen. Shinya rolt zowat over hem heen en Shin duwt Shinya van zich af. “Dan moet je um ook met rust laten!” gilt Shin naar boven. “DEUREN EN RAMEN DICHT! HEDWIG IS ONTSNAPT!” klinkt dan dezelfde stem weer van boven. Shin zijn ogen worden groot en hij springt op. Met zijn slungelbenen rent hij de trap op en ik hoor gekras van de uil. Ik, Kaoru, Shinya, Die, Kyo, Kiro en Strify kijken verbaasd naar boven en horen de rare geluiden aan. “Wtf, gebeurt daar boven?” Yu en Toshiya verschijnen in de deuropening en kijken ons aan. “Hedwig is ontsnapt volgens Rom3o.” zeg ik met en zucht en leun op mijn elleboog. Toshiya en Yu knikken en kijken dan naar mij. “Hoezo ben jij nog niet buiten?” vraagt Toshiya met een geheimzinnig stemmetje en hij kijkt me met toegeknepen ogen aan. “Omdat ik hier binnen zit te kijken naar het plafond wat zeer interessant is.” antwoord ik en Kyo kijkt me dom aan. “Waar haal jij die lange, nergens opslaande antwoorden altijd vandaan?” vraagt hij verbaasd en ik grijns. “Dat krijg je als je familie bent van 2 saaie drummers die haast niks zeggen en als ze wel wat zeggen, zijn dat meestal hele langdradige antwoorden.” Antwoord ik weer en Kyo kijkt me lijp aan. Kaoru schiet in de lach om Kyo zijn gezicht en Kiro grinnikt. “Toshiya.. ik wil naar binnen.” klinkt dan een zacht zielig stemmetje vanuit de deuropening. Melissa kijkt zielig de woonkamer in en Toshiya draait zich om. “Nee, mag niet.” zegt hij en slaat zijn armen demonstratief over mekaar heen. “Nouhou..” zegt Caroo met een pruillipje en Yu loopt op haar af. “Niet sip doen.” Zegt hij op een troostende en kinderachtige manier en hij slaat zijn armen om Caroo heen. “Holbewoners.” Mompel ik heel dom en kijk naar de tv die nu weer uitstaat. “Weetje Strify..” begin ik en Strify kijkt op. “Je peutert in je neus.” Zeg ik dan en Strify grijnst. “Nu niet meer.” hij haalt zijn vinger uit zijn neus en Caroo en Melissa kijken hem raar aan. “Ieuw.” Zeggen ze tegelijk en lachen.

Reageer (2)

  • Heartless

    ikhebgeenzinomeenlangereactieneertepleuren
    sorry xD
    Snel verder :D
    en dan gaan we morgen gezellig samen prikken xD
    xSeaJin.

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    haah Drooooog xD

    omg geweldig xD!

    haha, Snel verder or :D!

    xxKa-chan^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen