3 Girls In A House With 10 Boys. Will We Survive This? [Mini-Serie]*4*
haaylo nummer 4^^
veel plezier!
xHoshi:Y)
verstoppen achter een plukje zwart haarxD
“Kyo jij spoort niet.” lacht Caroo en Kyo kijkt haar even vals aan. Dan grijnst hij weer en ik lach. “IK GOOI EEN STEEN DOOR HET RAAM!” dreigt Toshiya dan en Kaoru springt op. “Zo is het wel weer genoeg.” Mompelt hij terwijl hij naar de voordeur loopt en die open doet. Toshiya valt naar binnen en we liggen met zijn allen in een deuk. Kaoru kijkt Toshiya verbaasd aan en Shin pleurt lachend op de grond. “Niet lief.” Mompelt Toshiya sipjes en hij gaat staan. Hij kijkt Kaoru aan die zijn hoofd weer schud en naar de bank loopt. “Nu heb je het verpest Kaoru.. nu moeten we Emarna, Melissa en Caroo buiten sluiten.” Zegt Yu op een valse toon en ik, Caroo en Melissa beginnen te gillen zodra Yu op ons afloopt. “Als je het maar laat Yu!” gil ik en verstop me achter Melissa. Ik kijk voorzichtig over haar schouder heen en zie Yu Caroo al optillen. Ze stribbelt lachend en gillend tegen en Kiro grinnikt. Dan draait hij zich naar mij en Melissa toe en grijnst. Hij loopt op ons af en ik ren, samen met Melissa, luid gillend weg het huis door. Kiro volgt ons met Toshiya en Die het hele huis door totdat ik me overgeef en naar Kyo loop. Hij kijkt me verbaasd aan als ik heel rustig naast hem op de bank ga zitten en kijkt dan gewoon weer verder naar de tv. Ik hoor Shinya lachen en zak verder onderuit in de bank als ik Melissa hoor gillen. Toshiya lacht en loopt met Melissa over zijn schouder heen, naar beneden. Ik kijk heel rustig naar de tv en probeer vanuit mijn ooghoeken te kijken waar Toshiya met Melissa heenloopt. “Dam dam, dam dam, dam dam, pampampampam!” klinkt het plots achter mij en ik slaak een gil van schrik. Ik glijd verder de bank af en ik zie Kyo lichtelijk lachen. Die en Kiro komen met hun hoofden boven de rugleuning van de bank uit en kijken me breed grijnzend aan. “Gevonden.” Zegt Die heel vrolijk en hij springt de bank over. Ik kijk hem lijp aan en Die gaat zo zitten dat zijn hoofd vlak voor de mijne is. “Nee joh, ze heeft zich verstopt achter dat plukje haar.” Zegt Strify die naast Kiro gaat staan. Shinya en Shin pleuren nu beide lachend op de grond en Kaoru kijkt ze raar aan. Strify staat met een lolly in zijn mond en wijst met zijn wijsvinger naar het plukje haar dat precies tussen mijn ogen in hangt. Die kijkt aandachtig naar het donkere plukje haar en haalt het dan weg. “Nu niet meer!” zegt Kiro vrolijk en hij klapt in zijn handen. Ik kijk Die rustig aan en glimlach. “Ik word nu zeker met geweld naar buiten getrokken om samen met Caroo en Mips om te komen in de vreselijke kauw.” Zeg ik in 1 adem en ik zie Kiro ff dom kijken. Kyo grinnikt en schenkt dan zijn aandacht weer aan de tv.
Reageer (1)
dit is serieus een geniale serie
1 decennium geledenhehe ^^
En snel verder !
xxKa-chan^^