I'm Home Again:D
Veel plezier!:D
xHoshi:Y)

Blub... xD
Nee dat zou ik ook zeggen als ik expres de badkamer in loop, als ik weet dat Kyo daar is.” mompelt Die en ik kleur rood. “Ik wist niet dat hij daar zat” roep ik weer en opnieuw geeft Kyo Die een klap op zijn achterhoofd. “Wat werken jullie toch weer samen. Kyo deelt de klappen uit en Emarna schreeuwt.” Lacht Kaoru vrolijk en ik kijk hem dom aan. “Emarna moet gewoon toegeven dat ze Kyo leuk vind. Dat weet inmiddels dit hele huis plus de huisdieren wel.” Mompelt Toshiya en ik grom. Ik voel dat ik weer rood word maar stamp op Toshiya af. Hij merkt me op en Springt op. Vervolgens rent hij gillend weg en zet ik een achtervolging in. We rennen door het hele huis heen en Toshiya gaat uiteindelijk de tuin in. Ik stop grijnzend voor de achterdeur en zwaai. “Veel plezier in de kou Totchi.” Zeg ik en doe de deur dicht. Ik draai die op slot en haal de sleutel eruit. Ik zie Toshiya zich omdraaien en voor om rent. Maar ik ben sneller en doe die deur ook snel dicht. “Whah. Totchi is nu buiten opgesloten.” Lacht Kiro en ik grijns. “Die arme Toshiya.. straks krijgt hij het nog koud.” Mompelt Melissa en Shin kijkt haar aan. “Alsof jou dat wat interesseert.” Zegt hij en Melissa kijkt hem nu ook aan. Beide kleuren ze rood en Caroo valt lachend op de grond. “Mag ik naar binnen?” klinkt een zielig stemmetje door de brievenbus en ik lach. “Nee.” Antwoord ik. “DOE DIE VERDOMDE DEUR OPEN OF IK RAM HEM ERUIT!” gaat Toshiya dan in de aanval en er word wild op de deur geramd. Een van de katten van Strify, choco, rent van de trap af door al het geluid. “Nu is Choco bang..” zegt Strify met een zielig gezichtje en hij kijkt naar zijn kat die onder de bank rent. “Emma doe die deur open! Straks worden Druif en Mukimpo-kun ook nog bang.” Lacht Kyo en ik kijk hem grijnzend aan.

Reageer (3)

  • Matsumoto

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    hehe mukimpo-kun xD
    hehe=D
    En ik heb 6 hechtingen in mijn been xD
    haha xD

    best wel komisch XD

    mrjaa Snel verder :D

    xxKa-chan^^

    1 decennium geleden
  • xShinToyZx

    Whahaha xD

    Strify's kat die ChocOo Heet xD

    Snel verder :D xD

    XoXo <33

    Ps. Naiiss dat je weer hOme bent, dn kan ik weer quizzjes Maken :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen