number 2!
heel veel plezier:D
xHoshi

In de Badkamer... xD
Als ik mijn kleren eindelijk aan heb besluit ik mijn haren en make-up maar eens te gaan doen en loop mijn kamer weer uit. Tot mijn verbazing zijn de jongens stil en kijken ze geïnteresseerd naar het beeldscherm van de tv. Ik trek me er niks van aan en loop naar de badkamer. Als ik naar binnen loop schrik ik me dood en blijf staan. Kyo draait zich om en kijkt me geschrokken aan. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en Kyo kleurt rood. “Sorry! Ik wist niet dat je hier nog was!” piep ik en ik loop achterstevoren de badkamer weer uit. Die kijkt verbaasd op van het beeldscherm en als ik de badkamerdeur dichtsmijt. “Wat was er?” vraagt hij en ik draai me om. Ik heb het nogsteeds mega warm en dat betekend dus dat ik ook nog hartstikke rood ben. “Niks..” piep ik en Die trekt zijn wenkbrauw op. “Hoe laat komen Mips en Caroo?” vraag ik dan snel voordat Die me verder wat vragen kan en ik kijk naar Toshiya. “Ze zeiden aan de telefoon dat ze over een uurtje zouden komen, dus dat zal niet lang meer duren.” Antwoord Toshiya zonder het beeld los te laten. Ik knik en zucht. Ik besluit maar ff te kijken waar de jongens naar kijken en ga achter Strify en Shin staan. Ze kijken het nieuws. Er is ergens een gebouw afgebrand ofzo, niet echt belangrijk.
Ik schud mijn hoofd en kijk naar de badkamerdeur die nu opengaat. Kyo komt naar buiten gelopen en kijkt me ook aan. We kleuren beide rood en ik kijk weg. “Je kan je gaan opmaken als je dat nog wil doen.” Fluistert Kyo zodra hij langs me loopt. Ik knik en loop stilletjes naar de badkamer toe. Waarom moet mij zoiets nou weer overkomen? Bijtend op mijn onderlip en het beeld van een naakte Kyo voor me ogen proberen te negeren, ga ik voor de spiegel staan. Ik doe snel even mijn make-up en haren en niet veel later hoor ik de deurbel gaan. “Ikke doe open!” gilt Yu en hij snelt naar de deur. Ik lach en ik ben klaar. Ik loop de badkamer uit en zie Caroo en Yu elkaar omhelzen. “Ogh.. stelletje kleffe kinders.” Zegt Kaoru lachend en ik grinnik. “Je bent gewoon jaloers!” zegt Die en hij geeft Kaoru een duw. “Niet!” zegt Kaoru snel terug en hij duwt Die terug. Zo blijven Die en Kaoru elkaar steeds plagerig duwen totdat Strify er genoeg van heeft en gilt. Geschrokken kijken ik, Caroo en Melissa hem aan en hij lacht schijnheilig. Waar hebben ze toch weer last van vandaag? “Ja ik wou jou ook nog gaan begroeten Strify.” Zegt Melissa knikkend en Caroo lacht. “haay.” Zegt Strify op een nogal heel erg homoachtige manier en ik schud lachend mijn hoofd. “Zo te zien is de hele meute weer vrolijk vandaag.” Merkt Caroo op en ik knik. “Behalve Emarna! Zij is chaggie.” Zegt Kiro en hij wijst op mij. Met grote ogen kijk ik hem aan. “Nietest!” breng ik met een zucht uit en Yu grinnikt. “Jij schreeuwde vanochtend dat, weet ik niet wie, je kamer uitmoesten.” Zegt hij met een zielig gezichtje en ik schud mijn hoofd. “Maak mij dan ook niet wakker als ik net droom.” Mompel ik en loop naar Melissa en Caroo toe. “Waarover droomde je? Over Kyo?” vraagt Die lachend en ik schrik. Ik was eigenlijk van plan om Caroo en Melissa te begroeten maar ik draai me met een ruk om en kijk Die vals aan. Kyo geeft Die een klap tegen zijn achterhoofd die lacht. “Niet! ik droomde niet over Kyo!” roep ik en achter me hoor ik de 2 meiden lachen.

Reageer (1)

  • xWeaslyx

    hehe Die mag jou niet zo plagen want anders ga ik hem poke !(6)

    hehe
    mrjaa snel weiter :D:D

    En veel plezier met skieen :D!

    xxKa-chan^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen