Hoofdstuk 1
Mijn eerste hoofdstuk van mijn eerste verhaal hier op Quizlet!
Gelijk een hele lap tekst,iets van 1000 woorden als ik het goed heb, dat zie je toch niet vaak bij het eerste hoofdstuk. Ik kan niet garanderen dat de komende hoofdstukken net zo lang zullen zijn, ik ben ook maar een mens.
Zeg alsjeblieft het als er spellings- of grammaticafouten in staan en ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening.
Gelijk een hele lap tekst,iets van 1000 woorden als ik het goed heb, dat zie je toch niet vaak bij het eerste hoofdstuk. Ik kan niet garanderen dat de komende hoofdstukken net zo lang zullen zijn, ik ben ook maar een mens.
Zeg alsjeblieft het als er spellings- of grammaticafouten in staan en ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Die is hard. Ik mag haar. Ze is ook een Zwadderaar, just like me:Y)
1 decennium geledenIk vind je verhaal echt heel erg goed! En voor een eerste verhaal zelfs ongelofelijk. Je schrijft echt heel erg mooi!
Dus ik dwing jou snel verder te gaan, of ik kidnap... Nou, er is nog niemand om echt te kidnappen. Of ik kidnap jóú.
Hah. Nu moet je wel snel verder gaan, toch?
*voelt zich duivels* snel. verder. nu.
NUUU! *krijst al even gestoord als Bellatrix van Detta*