3 Girls In A House With 10 Boys. Will We Survive This? [Mini-Serie]*1*
Nummer 1^^ heeeeel veel plezier
xHoshi
Close The Door!
“Em, ik hoop dat je het niet erg vind maar Mips en Caroo komen vanmiddag langs!” roept Toshiya dan naar me als hij de telefoon weglegt. Ik schud mijn hoofd en zeg verder niks. Ik probeer veilig op de bank te gaan zitten en boven Kaoru en Shin uit de tv aan te zetten. Die 2 zitten namelijk nogsteeds boven op elkaar. Uiteindelijk krijg ik de tv aan doordat Kiro Kaoru van Shin afschopt en Kaoru meesleept naar de hal. Ik kijk ze een beetje verbaasd na en ik zie hoe Kiro de voordeur opendoet en Kaoru naar buiten drukt. Dan doet hij de voordeur dicht en loopt hij weer terug. Strify begint te lachen en Shin gaat rechtop zitten. Hij kijkt Kiro verbaasd aan die breed grijnzend de woonkamer weer in komt lopen. “Ik heb het vuilnis even buiten gezet.” Zegt hij trots en ik lach ook. “Rom3o flikker op! ik wil douchen!” roept Kyo dan en Rom3o loopt lachend de badkamer uit. Dit keer is hij wel aangekleed en komt naast mij op de bank zitten. “En hoe is het met deze dame?” vraagt hij en slaat een arm om me heen. Ik kijk hem even verbaasd aan en grinnik dan. “Goed hoor.” Antwoord ik en eet wat. “KIRO DOE DIE DEUR OPEN ZO KRIJG IK HET KOUD!” word er dan gegild en vervolgens klinken er harde klappen op de deur. Nu is iedereen stil en Die en Yu kijken verbaasd vanaf de keuken de woonkamer in. “Nee.” Zegt Kiro met een engelen gezichtje en ik grinnik. “KIRO DOE OPEN!” roept Kaoru dan weer en Shinya grinnikt. “Heeft Kiro Kaoru buiten opgesloten?” vraagt Kyo verbaasd en zijn hoofd steekt om de deur van de badkamer. Ik knik en Kyo grijnst. “Go Kiro!” roept hij vrolijk en verdwijnt dan weer de badkamer in. “TOE! DIT IS NIET LEUK MEER!” gilt Kaoru nu en hij bonkt weer verder op de deur. “Als ie nou gewoon naar achteren loopt, Yu heeft zijn hond net uitgelaten.” Zeg ik lachend en het is weer stil. Kiro loopt naar de voordeur en kijkt door het raampje aan de zijkant naar buiten. “STRIFY DOE DE ACHTERDEUR OP SLOT! HIJ GAAT ACHTEROM!” gilt Kiro dan hysterisch en Strify sprint als een gek naar de achterdeur. Maar hij is te laat.. als hij aankomt knalt hij volop tegen Kaoru aan die net het huis binnenloopt. Beide vallen ze op de grond naar binnen en Strify rolt over de grond heen. Hij eindigt, hoe mogelijk het ook eigenlijk niet is, bij mijn voeten en ik kijk hem raar aan. tranen stromen van het lachen over zijn wangen heen en Rom3o schud zijn hoofd. “Jullie blijven raar met zijn allen.” Mompelt Toshiya hoofdschuddend en ik knik. “En ik ga me nu aankleden, dus als jullie het niet erg vinden ga ik nu naar mijn kamer.” Zeg ik en sta op. “Awh! Waarom. Dit staat je ook leuk!” roept Die me na en ik verdwijn lachend mijn kamer in. “Omdat ik hierin geslapen heb!” roep ik nog terug voordat ik de deur sluit. Ik schud mijn hoofd en kijk mijn kamer rond. Hoe ik het eigenlijk nooit van me verwacht had, is dit de schoonste plek in het hele huis! Samen met de kamer van Kaoru.. maar toch. De rest van het hele huis ligt vol met troep dat Kaoru een beetje probeert op te ruimen. Ik ook, maar we weten dat het toch geen zin heeft. Je vraagt je zeker af hoe het komt dat ik hier beland ben. Ik zal je ff een korte uitleg geven over het leukste verhaal van me hele leven, niet dus.. Achja. Mijn ouders stierven al toen ik heel jong was. Ik had gedacht dat ik naar een ander gezin zou gaan, maar in plaats daarvan zijn mijn 2 broers me op komen zoeken. Toen ze me gevonden hadden besloten ze maar om hier in Nederland te blijven wonen in het huis van onze gestorven ouders. Jaren later werden mijn broers beroemd in 2 verschillende bands, maar beide als de drummer. Je raad het dus al, Shinya en Shin zijn mijn broers. Nu, na iets van 9 jaar, woon ik nog bij mijn broers en zijn hun vrienden de komende jaren bij ons in komen wonen. Dat bracht dus ook verschillende huisdieren mee waar er nu nog 8 van over zijn. een hond van Yu, een hond en kat van Shinya, twee katten van Strify, 2 piranha’s van Kyo en een uil van Shin. Oftewel: één stal met stront.
Reageer (2)
Pam pam Pam .. WACKEN !
1 decennium geledenSnel verder
Shin is vet gail kereltje ^^
en wij gaan straks overnachten in een bussies
verder verder verder verder..!!!!
zou wel echt heel gaaf zijn om het zusje van Shinya te zijn
ik zou niet zusje van shin willen zijn, dan zou er een vette incest komen
omgott ernstig.
NEEEEXT !!
xSeaJin.
Dat bracht dus ook verschillende huisdieren mee waar er nu nog 8 van over zijn. een hond van Yu, een hond en kat van Shinya, twee katten van Strify, 2 piranha’s van Kyo en een uil van Shin. Oftewel: één stal met stront.
1 decennium geledenhaha Geweldig !
En me bek staat in de brand
komt door die hete chips
hehe
En snel verder !
K raak erg verslaafd aan dit verhaal
xxKa-chan^^