3 Girls In A House With 10 Boys. Will We Survive This? [Mini-Serie]
haai
Dit is een Mini Serie over 2 Gave Bands.
De Bands Zijn: Dat zie je zo bij de uitkomst wel :Y)
Dit is een Proloog met misschien een klein stukje van het verhaal.. maar ik wil wel weten wat jullie er van vinden!
xHoshi
zeg me wat je er van vind please:D
Dir En Grey;
Dir En Grey, De Japanse Metal band bestaande uit 5 leden.
Zang; Kyo
Gitaar; Kaoru
Gitaar; Die
Bass; Toshiya
Drum; Shinya
Shinya heeft een hond(Muiji) en een kat(Tommy).
Kyo heeft 2 Piranha's(Mukimpo-kun&Druif)
Cinema Bizarre
Cinema Bizarre is een Duitse Glam rock band bestaande uit ook 5 leden.
Zang; Strify
Gitaar; Yu
Bass; Kiro
Drum; Shin
Keyboard; Rom3o
Yu heeft een Hond(Yuka)
Strify heeft 2 katten(Choco en Lade)
Shin heeft een uil(Hedwig)
De Zusjes^^
De Zusjes, bestaande uit 2 leden
niet dat het een band is maar schijt
Dit zijn Melissa en Carola
Ookwel: Mipsie en Caroo ^^
zij komen later pas bij de jongens en Emarna wonen^^
Emarna
Dit is de laatste van de hele reeks.
Ze heet Emarna en is het zusje van Shin en Shinya.
Ze woont zinds haar 7e bij Shin en Shinya en later zijn de andere jongens er bij gekomen.
Verhaal; Emarna Pov:
Ik word luid gapend wakker als ik gelach hoor in mijn kamer. Ik draai me om en trek mijn dekens over mijn hoofd. “Weg, ik slaap.” Mompel ik en weer hoor ik mensen lachen. Ik grom nu en open kwaad mijn ogen. Ik ga rechtop zitten en kijk naar de jongens die bij mijn bed staan. Ze heten; Yu, Strify, Kyo, Die en Toshiya. Ik kijk ze vuil aan en Kyo grijnst. “Ochtendhumeur?” vraagt Toshiya vrolijk. “WEG EN WEL NU!” krijs ik kwaad en ik zie de jongens gewoon schrikken. Yu rent hysterisch zwaaiend met zijn armen mijn kamer uit en Strify kijkt hem dom na. “Dat is duidelijk..” mompelt Die en Kyo lacht. Ze gaan uiteindelijk weg en ik slaak een zucht. Ik laat me achterover vallen en kijk naar het plafond. Ik word gewoon gek van die jongens! Waarom zijn het er ook zo veel? Ik slaak een zucht en probeer weer te slapen, maar telkens klinken er onrustige geluiden vanuit de andere kamers en de woonkamer. Kwaad gooi ik de dekens van me af en stamp in mijn slaapkleren mijn kamer uit. Als ik in de woonkamer kom ga ik met mijn handen in mijn zij staan en kijk de woonkamer in. Shinya en Shin hebben dikke lol om helemaal niks en worden half geplet door Kaoru en Kiro die boven op ze zitten. Rom3o komt net de badkamer uitgelopen met enkel een handdoek om zijn heupen en ik kijk hem even aan. “Hai die Emarna!” zegt hij vrolijk en hij zwaait. Ik glimlach. “Hoi Rom3o.” antwoord ik en Kaoru kijkt op. “Wat zijn we toch weer uitdagend gekleed mensen..” zegt hij hoofdschuddend en hij kijkt me aan. Ik grijns en kijk even naar mijn slaapkleren. Een hemdje tot boven mijn navel en een heel kort broekje. “Laat haar! Dat staat sexy!” Roept Kiro en hij geeft Kaoru een klap op zijn schouders. Ik lach terwijl Kaoru Kiro verbaasd aankijkt. “EMARNA PAK KIRO NIET VAN MIJ AF!” gilt Strify dan en hij loopt zijn kamer uit. Ik schrik en kijk Strify kwaad aan. Hij loopt naar Kiro toe en trekt hem van Shinya af. Dan slaat hij zijn armen om Kiro heen en begint Kiro te giechelen. “Was ik ook helemaal niet van plan.” Mompel ik dan een beetje geërgerd en loop de keuken in waar Yu druk pratend met Die eten maakt. Of probeert.. “Goede morgen, het enige meisje in dit huis vol met jongens.” Zegt Die vrolijk als hij me binnen ziet komen. Yu kijkt ook om en grijnst als hij me ziet. Ik glimlach flauwtjes en loop naar de koelkast. “Je zegt het fout Die.” zegt Yu dan hoofdschuddend en ik buk om de fles cola te pakken. Die kijkt hem raar aan en lacht. “Ik weet waar je aan denkt, maar dat zou ik als ik jou was maar gewoon met Carola doen.” Zegt hij en ik trek een vies gezicht. “Gatver Yu! Dat doe je inderdaad niet met mij!” zeg ik en draai me om. De koelkast valt achter me dicht en Yu grinnikt. “Sorry Emma.. maar ook wat eten?” vraagt hij dan en hij houd de pan met het ei erin voor me. Ik kijk er even twijfelend naar en Die lacht weer. “Is goed.” Zeg ik dan en Yu grijnst. Hij pakt dan een bordje en Die legt het brood erop. Yu dan het ei en samen geven ze het bord aan mij(rijmt^^). Ik knik even naar ze en loop dan met de fles cola en het broodje ei, weer terug naar de woonkamer.
Reageer (2)
Ik heb ook een kat genaamd tommy!!!
1 decennium geledenJa hoor en direct denkt Yu alweer door
1 decennium geledenZal ook wel niet hea
WHAA WIJ GAAN GEWOON NAAR DIE HOTTE CINEMA BIZARRE
WHOEHOE
Mrjaa snel verder or
top verhaal !
xxKa-chan^^