Foto bij Schooldag 2-Deel 2

Jay liep het lokaal weer binnen. Mr Shue stond er voor de verandering al.
'Jongens, we gaan weer aan de slag voor de boys vs. girls. Dat betekent dat jullie in groepen moeten oefenen. Natuurlijk wel georganiseerd jongens en meisjes. Jullie hebben tot overmorgen.' Jay vond het allemaal wel leuk. Jongens tegen meisjes, duets, Sectionals, het was allemaal wel spannend. Hij ging met de jongens bespreken 'Ik denk dat we iets van een musical ofzo moeten doen.' zei Kurt. Iedereen keek hem aan. 'Jij moet altijd iets van een musical hebben.' zei Puck. 'Nou, sorry hoor dat ik jullie wil helpen.' zegt Kurt uit het veld geslagen. 'We moeten misschien iets doen wat een beetje van deze tijd is.'zegt Jay. 'Ik denk dat dat wel zo handig is.' zegt Artie. 'Ik heb een idee! We doen Wonder Why van Julian Perretta.'zegt Jay. 'Ja!!!' roept bijna iedereen, behalve Kurt. Die blijft stil.

Rose stond tussen de meiden. Ze bespraken wat voor liedje ze moesten doen. 'We zullen voor de verandering maar een keer geen mashup doen.' zegt Rachel 'En, al doe ik het niet vaak, ik wil graag de solo's overlaten aan Rose en Tina. Die krijgen er niet veel.' Rose schrok, zij een solo? Wat aardig! En dat van Rachel. 'En zij mogen ook het liedje kiezen.' zegt Mercedes. 'Oke, mee eens.' zegt Rachel licht twijfelend, en wat had Rose van haar verwacht? Dat ze keihard 'OKE!' zou schreeuwen? Tina en Rose zeiden om de een of andere toevallige reden tegelijk: 'Set fire to the rain van Adele'. En daarmee waren ze het allemaal eens.

Reageer (2)

  • ViennaaaXx

    leuk

    1 decennium geleden
  • Miyah

    Leukleuk!!!!!!!'
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen