Foto bij ~019~

Dit is de laatste voor vandaag.
En ik vind dat jullie allemaal even dit:
They kept saying he was gone - George Weasley [4-shot]
moeten gaan lezen want dat is zoooo mooi.(flower)

Heeft iemand nog een verhaal dat ik moet/kan/wil/weetikveel lezen?

De rest van de dag lopen we door Zweinsveld en Fred neemt me mee naar alle leuke winkels. In Zonko’s Fopmagazijn blijven we extra lang hangen terwijl we plannen verzinnen bij elk voorwerp dat we zien. Uiteindelijk kopen we een paar neusbijtende theekopjes, voor bij Waarzeggerij, en mestbommen, altijd handig toch?
Als we weer in de leerlingenkamer zijn loop ik meteen door naar de slaapzaal, waar ik met Jennifer en Anne afgesproken heb. Ik zie dat ik de eerste ben en ga even op bed liggen. Meteen gaan mijn gedachten naar Fred, vind ik hem leuk? Lang om erover na te denken krijg ik niet, want niet veel later komen Anne en Jennifer luid kletsend binnen. Als ze mij zien stormen ze meteen op me af, allebei breed grijnzend. Anne vertelt over haar dag met George, het was heel leuk, maar er is verder niets gebeurd. En Jennifer over haar dag met Jack, deze was een stuk romantischer, maar zij waren dan ook al lang samen. Vervolgens kijken ze allebei verwachtingsvol naar mij. ‘Ehm… Ja, met Fred was het ook wel leuk.’ zeg ik en voel dat ik rood word. Waarom word ik nou weer rood, Fred en ik zijn gewoon vrienden. ‘Vind je hem leuk?’ vraagt Anne meteen. Ik kijk naar mijn handen, die een stuk interessanter zijn geworden sinds het begin van het gesprek. ‘Ehm, nou ja… nee. Ik weet het niet.’ stamel ik. ‘En ik denk niet dat ik het voorlopig wíl weten, ik heb wel genoeg aan mijn hoofd zo.’ zeg ik er snel achteraan, voordat ze weer allemaal plannen gaan verzinnen. ‘Kom we gaan eten.’ zeg ik als ik zie hoe hun blik van geamuseerd verandert in medelijden. Samen lopen we naar de Grote Zaal, waar ik tussen Fred en George in ga zitten. Samen met Fred vertel ik George over ons plan voor Waarzeggerij.


Reacties?
Kudo's?
Iets anders?
(flower)

Reageer (20)

  • Morgenster

    Als ze wat uithalen wil ik medoenxD

    1 decennium geleden
  • lisette94

    ok,laatste plaatje uit de rij is de voldermoord style :P

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Jeej!
    Waarzeggerij onveilig maken!:Y)
    Mag ik meedoen???(duivel)(A)

    Xx. (K)

    1 decennium geleden
  • WeasleyOurKing

    NATUURLIJK VINDT ZE FRED HEEEEL ERG LEUK, anders zou hier geen verhaal over zijn! x) Okeee sorry, moest even. Hahaha, maar ze krijgt wel met Fred. =D Toch?

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    ik mag dit hoofdstuk heel erg, alleen al omdat die link erin staat !!!
    XXXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen