(@)~-~-~hide Memorial~-~-~(@)*10*
nummer 10:D
heel veel plezier!
xxHoshi^^
........................................
Weken lang wacht iedereen in spanning af hoe het met hide zal aflopen. 3 weken lang had hide elke week een operatie om gedeeltelijk de splinters te laten verwijderen uit zijn luchtpijp. Yoshiki, Yoshimasa, Pata, Heath en Toshi wachtten die tijd vol spanning af en stelden de fans van hide gerust door te zeggen dat het allemaal wel goed ging komen. Zeker wisten ze het niet of ze gelijk hadden, maar ze hoopten er wel voor een 100% in. Maar het goede is dat hide alles overleeft heeft en nu alleen die breuk nog moet helen. Hij mag al naar huis, waar iedereen heel erg blij mee is, maar mag nog niet optreden wat erg vanzelfsprekend is. Pata houd een goed oogje in het zeil samen met Yoshimasa die ook geregeld in de buurt is van hide.
“Pata? Mag ik een akoestische gitaar lenen? Ik wil even wat spelen..” hide loopt de woonkamer in en Pata kijkt op. Hij knikt dan en wijst naar de akoestische gitaar die in de hoek van de kamer staat. “Wanneer zou ik weer op mogen treden denk je?” vraagt hide als hij op de bank gaat zitten waar Pata ook op zit. Opnieuw kijkt Pata op van zijn boek en haalt zijn schouders op. “Geen idee… ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren. Ik denk ook niet dat je gelijk na het helen van die botbreuk dat je dan gelijk weer een gitaar mag dragen.” Zegt Pata rustig en hide kijkt sip naar de gitaar. “Anders moet je het morgen even vragen als je weer voor controle heengaat. De dokters weten het je wel te vertellen.” Zegt Pata lachend en hide lacht. “Zal ik doen.” Zegt hij en hij zucht even. Dan slaat hij wat snaren aan en verdiept Pata zich weer in zijn boek.
Reageer (3)
hihi
1 decennium geledenhide moet leven!!!!!
niet leuk dat hij dood is(huil)
xx
It's ALIVEEEE!
1 decennium geleden!
ja hide leeft weerrr :D
En ik ben bunnypoo
hehe
You know what imean
mrja Weiter !
xKabuki^^
veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder veder
1 decennium geleden