Nummer 9:D

ik had tochgezegt dat ik verder zou gaan?? xD

alleen er komen niet zo snel nieuwe... das wel zo. xD

Veel plezier!

xxHoshi^^

He... he's awake?? :D
Een hand plaats zich op het hoofd van Yoshiki die dan opschrikt. “h…hide?” vraagt hij en hij kijkt naar hide. hide heeft zijn ogen half geopend en glimlacht moeilijk naar Yoshiki. “Ik… wou… het… niet… doen.” Mompelt hide met moeite en Yoshiki snikt. Hij is blij dat hide even wakker is en legt zijn warme hand op hide zijn koude wang. “Hou vol hide… blijf vechten. Je red het wel.” Fluistert Yoshiki zacht en hij zet een waterige glimlach op. “Is hij wakker?” vraagt de dokter en Yoshiki knikt. De dokter loopt dichterbij en kijkt over Yoshiki zijn schouders heen. zo ziet hij dat hide wakker is en hij vraagt of Yoshiki aan de kant wil gaan. Yoshiki kijkt hide in zijn ogen en fluistert nog een paar woorden. hide knikt en Yoshiki laat de dokter erbij die hide even onderzoekt. Dan verzoekt de dokter Yoshiki om terug naar de wachtkamer te gaan. Yoshiki doet wat hem gezegt word en gaat nadat hij hide gedag gezegt heeft, terug naar de wachtkamer.
Zodra Yoshiki de wachtkamer binnenloopt kijkt Toshi op. “Hij was wakker.” Zegt Yoshiki blij en Toshi glimlacht. “Echt?” vraagt Heath verwonderd. Yoshiki knikt en Toshi staat weer op. “Dat is super.” Zegt hij en weer omhelst hij Yoshiki. De dokter komt er ook weer aan en deelt Yoshiki, Pata, Heath, Toshi en Yoshimasa mee dat hide het beter maakt dan eerst verwacht was. “De kans is groot dat hij in leven blijft. Veel groter dan dat we verwacht hadden.” Zegt de dokter en de 5 mannen kijken elkaar blij aan. “Wie moesten nog bij hem langs?” vraagt de dokter dan en Heath en Yoshimasa steken hun handen op. “Komen jullie dan maar samen.” Zegt de dokter en Heath en Yoshimasa staan op. Heath volgt als eerste de dokter en Yoshimasa sjokt er diep in gedachten erachteraan.

Reageer (4)

  • Heartless

    ö
    sexy hide ftoo's
    (A)
    Snel verder!!
    Hide is gonna survive :D
    Yeah :Y)

    VOLGENDE !!!
    xxSeaJin.

    1 decennium geleden
  • pepMaknae

    (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(huil)hij leeft(huil)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    snel veder_O__O_

    1 decennium geleden
  • LustCaution

    zoooooooooooooooooow naar dat het niet echt zo is gegaan!!!(huil)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    whoeeehoeeee Mn Lekker Ding blijft leven :D!

    -was het ma egt zo :(-

    Ik lieft Hide !(H)

    snel weiter !

    xKabuki^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen