nummer 6 is er eindelijk^^
Sorry dta het zo lang geduurt heeft. Ik was even vergeten dat ik nog een verhaal had XD

veel plezier:D

Bye ByE!

He's cold, very cold...
Na een paar uur is Heath ook gearriveerd en mogen ze 1 voor 1 langs hide. Toshi gaat als eerste. Langzaam volgt hij de dokter naar de kamer waar hide ligt. Toshi word bleek als hij voor de kille kamer staat en de dokter de deur opengemaakt heeft. Met angstige ogen kijkt Toshi richting het bed waar hide op ligt. “O hide…” zegt hij zodra hij hide ziet liggen. Zijn nek in het verband en zijn hoofd is nogsteeds lijkbleek. Hij is aan de beademing en hij heeft een drain in zijn arm. Toshi loopt voorzichtig op het bed af en de dokter blijft bij de deur staan terwijl hij toekijkt hoe Toshi bij het bed gaat zitten. Voorzichtig pakt Toshi de klamme hand van hide vast en schrikt hij van hide zijn koude vingers. Een traan stroomt over Toshi zijn wang en hij kijkt naar de hand van hide. “Wat is er gebeurt hide?” fluistert Toshi voorzichtig, wetend dat hide toch niet antwoorden zal. Toshi richt zijn hoofd een eindje op en kijkt naar het bleke gezicht van hide. “Zo jong…” fluistert Toshi dan en weer stroomt een traan over zijn wang. Deze traan belland op hide zijn schouder en veroorzaakt een donkere vlek. Dan verzoekt de dokter Toshi om terug te gaan naar de wachtkamer. Toshi knikt en staat langzaam op. Zijn blik laat hide niet los en loopt langzaam bij het bed vandaan. Als Toshi bij de deur staat draait hij zich nog 1 maal om en kijkt terug naar hide. Weer valt er een traan en dan loopt Toshi terug naar de wachtkamer. Dit keer is het Pata zijn beurt om bij hide langs te gaan…

Reageer (2)

  • LustCaution

    ooooooooooooooow het is egt zielig(huil)
    R.I.P.hide:(

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    omg zo zielig :(

    Zooo snel weiter !

    Ik ben verslaaaafd !(H)

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen