nummer 5^^

Veel plezier:P

Bye ByE!

he's nearly dead... 0.o
“Hoe is het met hem?” vraagt Pata om de dodelijke stilte te verbreken. De dokter haalt diep adem. “Hij is nog niet buiten levensgevaar. Zijn nek is gebroken en verschillende splinters zijn in zijn luchtpijp terecht gekomen. De kans is groot dat hij het misschien toch niet overleefd.” Zegt de dokter en Yoshimasa en Pata snakken beide naar adem. Vervolgens kijken ze elkaar aan en weten niet wat ze zeggen moeten. Hoe gaan ze dit ooit aan de rest van de oude Japanse band uitleggen? Yoshiki zal het nooit overleven als hide het niet red, Toshi en Heath zullen ook van stuur zijn. Net zoals Yoshimasa en Pata. Hun werelden zullen allemaal tegelijk inzakken. En zullen misschien heel langzaam weer herstellen. Of misschien helemaal niet. De dokter verontschuldigd zich en zegt dat hij weer terug moet naar hide. Yoshimasa en Pata zeggen niks en Yoshimasa kijkt nu weg. De dokter loopt weg en Pata loopt naar een stoel toe. Hij laat zich erop vallen en zakt volledig in mekaar. Zijn hoofd in zijn handen en nu komt er weer iemand de wachtkamer binnen. “Yoshimasa! wat was er?” het is Toshi, de ex zanger van X-Japan. Yoshimasa kijkt met een verslagen blik naar Toshi die gelijk stil staat. “Is hij….” Begin Toshi met een bang gezicht. Yoshimasa schud zijn hoofd en mompelt: “Zijn nek is gebroken en hij is nog niet uit levensgevaar.” Toshi snakt naar adem en zijn blik valt dan op Pata die nog onderuitgezakt op een stoel zit.

Reageer (3)

  • Heartless

    Snl vrder,
    is sow mooi (H)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    whooaaah snel Weiter !

    Hide , We miss you (huil)!

    1 decennium geleden
  • LustCaution

    OMG deze kwis is egt mooi(H)
    R.I.P hide...we still love you(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen