(@)~-~-~hide Memorial~-~-~(@)*4*
nummer 4 alweer:D
Veel plezier:D
Bye ByE!
What if he dies? what the hell would hapen? will the sky cry? will the sky turn black? he must not die....
“Yoshimasa?” word er gevraagd en Yoshimasa draait zich om. Hij staat oog in oog met Pata. De andere elektrische Gitarist van X-Japan. “Pata.” Zegt Yoshimasa en hij maakt een knikbuiging. “W… waar is hide?” vraagt Pata voorzichtig. Yoshimasa kijkt naar de grond en haalt zijn schouders op. “Geen idee. Ze hebben hem gelijk weggereden nadat we hier aankwamen.” Antwoord hij. Pata slikt. “Red hij het wel?” vraagt hij en opnieuw haalt Yoshimasa zijn schouders op. “Er is mij verder niks gezegt.” Antwoord hij en Pata knikt. “Heath komt ook zo denk ik.” zegt Pata dan en Yoshimasa knikt. De 2 mannen vallen stil en dan komt er eindelijk een dokter aangelopen. “Wie van jullie is Yoshimasa?” word er gevraagd en Yoshimasa kijkt op. “Ik.” zegt hij. “U was bij hide?” vraagt de dokter en Yoshimasa knikt. “Hoe is het met hem?” vraagt hij gelijk. De dokter kijkt een beetje angstig. Pata komt naast Yoshimasa staan en kijkt de dokter ook met een angstige blik aan. Beide zijn ze bang dat hide het niet gehaald heeft. De dokter kijkt niet al te vrolijk. Pata probeert kalm over te komen, maar vanbinnen huilt hij. Hij is zo bang dat hij hide, 1 van zijn beste vrienden, kwijt zal raken. Yoshimasa denkt precies hetzelfde. Waarom moet hide dit overkomen? Waarom moet hij altijd van die domme gedurfde stunts uithalen als hij dronken is? waarom gaat het altijd goed en gaat het nu mis? Het moest ooit misgaan. Maar waarom zo vroeg? Hij is pas 33 jaar jong. hij verdient het niet om zo vroeg te sterven. Hij verdient een vrolijk leven. Wat als hij het echt niet overleeft? Wat zal er veranderen..
Reageer (2)
ik wou zo hard dat hijhet overleefd had !
1 decennium geledenmrja dat is nu eenmaal niet zo
mrjaa snel weiter !
Alles zal veranderen, en dat hebben we wel gemerkt
1 decennium geledenI Wish He Could Come Back..
Snel verder, is spannend..